Alltså, den är ju riktigt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså, den är ju riktigt bra!
![]()
Det är ju torsdag, en ny modell: Tudor 1926.
![]()
Var inte helt övertygad om den när den släpptes och hade aldrig testat en 58 tidigare, så var lite tveksam. Men när jag öppnade lådan och sågen så var det självklartJa? Vad trodde du? Skjortan är också bra
Tudortorsdag!
![]()
Nja, det där flög sådär i min bok.Halloj!
Vet ju att många är Skeptiska till P01:an.
För min egen del så tickar den många boxar för att bli en keeper i det låmga loppet.
Om man nu inte gillar läder/gummibandet på den så går det ju att göra saker åt det med.
Testade i dag med ett "billigt" eftermarknads stålband och det fungerade ju bra.
Bild nedan.![]()
![]()
/Peter
Damn! Grymt snygg komposition med både mossan och trädet. Dropparna blir the prick over the i.Är det torsdag så är det.
![]()
Grym klocka! Grattis.Får man vara med här nu?![]()
Så fenomenalt snygg! Om den bara kunde komma i BB58 måtten så skulle jag med stor sannolikhet byta. Men "Vanilla 58:an" är förmodligen idag en av de mest prisvärda klockorna (imo).Tror denna kan känna sig ganska trygg hemma hos mig ganska lång tid framöver, tidsavvikelsen är inget att klaga på heller.
![]()
min slår om 00:00Hej tråden!
Har en fråga.
Har en Tudor gmt som har varit inne för att fixa datum felet, köpte den för ca 1,5 år sedan.
Nu till frågan.
När byter era klockor datumet?
Min byter datum 00:08.
Tacksam för svar.
Min (ETA Tudor) slår om mellan 23:58 och 00:02.Hej tråden!
Har en fråga.
Har en Tudor gmt som har varit inne för att fixa datum felet, köpte den för ca 1,5 år sedan.
Nu till frågan.
Tacksam för svar.
Tack för svar. Man skulle vilja att den byter 00:00.Min (ETA Tudor) slår om mellan 23:58 och 00:02.
Skönt för dig. Vill att min göra detsamma.min slår om 00:00
Jag vill att min också gör det.Måste kolla , men min känsla är att den gör det exakt vid midnatt.
Mvh
Peter
Det är inget ovanligt att slå om runt 12, min smpc slår om 00.02. Min gamla sub slog om 00.01. Har dock aldrig tänkt på om det kan klassas som ett fel? Nu blir det badHej tråden!
Har en fråga.
Nu till frågan.
Tacksam för svar.
Min Tudor Hydronaut slår om 23:59. Hade en Tudor daydate som slog om 23:58.Hej tråden!
Har en fråga.
Nu till frågan.
Tacksam för svar.