• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Halloj!
Vet ju att många är Skeptiska till P01:an.
För min egen del så tickar den många boxar för att bli en keeper i det låmga loppet.
Om man nu inte gillar läder/gummibandet på den så går det ju att göra saker åt det med.
Testade i dag med ett "billigt" eftermarknads stålband och det fungerade ju bra.
Bild nedan.
IMG_20200812_201551[1].jpg
IMG_20200812_180240[1].jpg

/Peter

Halloj!
Vet ju att många är Skeptiska till P01:an.
För min egen del så tickar den många boxar för att bli en keeper i det låmga loppet.
Om man nu inte gillar läder/gummibandet på den så går det ju att göra saker åt det med.
Testade i dag med ett "billigt" eftermarknads stålband och det fungerade ju bra.
Bild nedan.
IMG_20200812_201551[1].jpg
IMG_20200812_180240[1].jpg

/Peter
Nja, det där flög sådär i min bok.

Hej tråden!
Har en fråga.
Har en Tudor gmt som har varit inne för att fixa datum felet, köpte den för ca 1,5 år sedan.
Nu till frågan.
När byter era klockor datumet?
Min byter datum 00:08.
Tacksam för svar.

Hej tråden!
Har en fråga.
Har en Tudor gmt som har varit inne för att fixa datum felet, köpte den för ca 1,5 år sedan.
Nu till frågan.
När byter era klockor datumet?
Min byter datum 00:08.
Tacksam för svar.
Det är inget ovanligt att slå om runt 12, min smpc slår om 00.02. Min gamla sub slog om 00.01. Har dock aldrig tänkt på om det kan klassas som ett fel? Nu blir det bad
IMG_20200814_160121.jpg

Tillbaka
Topp