Funkar hur bra som helst, trodde det skulle kännas konstig , då det är en av de få jag har utan datum. Men det gör det inte.Ni med BB, hur upplever ni saknandet av datumkomplikation?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funkar hur bra som helst, trodde det skulle kännas konstig , då det är en av de få jag har utan datum. Men det gör det inte.Ni med BB, hur upplever ni saknandet av datumkomplikation?
Nice!Nytt på armen dagen till ära.
Många har sagt det förut, men jag måste ändå säga att den är riktigt bra.
Tonen i tavlan, boettens storlek och tjocklek samt den icke-rassliga länken skapar tillsammans ett paket som är lätt att uppskatta!
Mycket pengar, javisst, men sammantaget känns den snudd på mycket prisvärd.
Nöjd!
![]()
![]()
Det blev privat.Nice!
Köpt privat eller i butik?
Snyggt samlatLägger upp en liten bild på Tudor samlingen.![]()
Hur rankar du dem/användande?Lägger upp en liten bild på Tudor samlingen.![]()
Imponerande! Är det enbart fokus på Tudor i samlandet?Lägger upp en liten bild på Tudor samlingen.![]()
Coolt. Är oxå på jakt efter en. C24 eller här i ks?Det blev privat.
Halloj! Nej då det blir botaniserande i flera olika typer av klockor, bland annat inom samma stiftelseSnyggt samlat
Blir väldigt jämt fördelat, med lite vikt mot det senaste.Hur rankar du dem/användande?
Vilken är första respektive senaste?Blir väldigt jämt fördelat, med lite vikt mot det senaste.![]()
Min första var GMT och den senaste HarrodsVilken är första respektive senaste?
Hur många är ”några”?Delar även min samling...några kronografer är näst på tur.
![]()
Väldigt stabiltDelar även min samling...några kronografer är näst på tur.
![]()
Ja, en 79280 och en 79180 med olika urtavlor och även en flinga skulle sitta fint.Hur många är ”några”?
Dags för Advisor tycker jag (Med utförlig recension). Skippa Royal.Min första var GMT och den senaste Harrods![]()
Battle!Delar även min samling...några kronografer är näst på tur.
![]()
Varken eller. Bukten. Kommer och går en del, priserna kan vara okej.Coolt. Är oxå på jakt efter en. C24 eller här i ks?
Bukten?Varken eller. Bukten. Kommer och går en del, priserna kan vara okej.
Dessutom har de Money back guarantee så man bör kunna klara sig om det ligger en tegelsten i paketet.
EbayBukten?
ebayBukten?
Dina tre kompletteringsplaner är tre riktigt trevliga modeller!Ja, en 79280 och en 79180 med olika urtavlor och även en flinga skulle sitta fint.
Lol... såklart
Precis som övriga svarat så handlar det om Ebay.Bukten?
Tack för tydlig förklaring.Precis som övriga svarat så handlar det om Ebay.
Har köpt ett antal klockor från USA, men momsen är inte rolig att ta. Så har skiftat riktning mot UK istället. BB58:an ligger bra i pris där direkt fr AD, problemet är dels att det är kö där, precis som här, dels att de jag varit i kontakt med har butikspris på klockorna. Ser ofta inte ut som att de säljer online, och i synnerhet inte på export. Du måste alltså åka dit och hämta den själv när det blivit din tur. Eller skaffa en kurir.
Därför köpte jag begagnad i nära nyskick från UK över Ebay istället.
Priserna hos C24 ger jag inte mycket för i sammanhanget.
Instämmer. BB58 bara växer och växer på mig. Sjukt bra paket för pengarna och kanske den mest fulländade klocka jag någonsin köpt.Nytt på armen dagen till ära.
Många har sagt det förut, men jag måste ändå säga att den är riktigt bra.
Tonen i tavlan, boettens storlek och tjocklek samt den icke-rassliga länken skapar tillsammans ett paket som är lätt att uppskatta!
Mycket pengar, javisst, men sammantaget känns den snudd på mycket prisvärd.
Nöjd!
![]()
![]()