• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skulle klara mig rätt länge enbart med denna

-Jag förstår dig🛡
79F1E21F-CB67-43F1-9076-1CF348D3B0B9.jpeg

Gör du någon magi med färgåtergivningen på dina bilder? Din blå är ju alltid så fantastiskt mycket roligare än många andra murriga färger.

-Tavlan och bezelringen är ju blåa 🙂

Svaret på din fråga är ljuset i kombination med bildredigering för att stärka den blåa färgen.

I rätt ljus med rätt redigering ser även den svarta mer svart ut ☺️

DA3224D0-982A-4EC9-A696-A2A91F2FE7A2.jpeg

Tack!! Var lite rädd att den skulle kännas för liten i början men den är perfekt. Diskret men ändå riktigt läcker
Optimal storlek enligt mig, beror ju visserligen på handleden men med mina 17cm är det perfekt! Medför ju också att den kan användas mer i formella lägen och en mängd olika armband, t o m med kostym. :cool:

Senast ändrad:
Gick ett infall att titta på mina klocklådor och fick fram tudorns. Fantastiskt vacker blanksvart :)

I lådan ligger det här, orört i en påse. Är det original? Använder folk någonsin detta? Jag ska testa, men det känns inte så skönt vid beröring. Hålen är lite vassa 😐

IMG_20210526_170926.jpg

Svart eller blå? Blå eller svart? Har velat fram och tillbaka. Efter en grymt smidig affär med @erow landade äntligen denna.

Och jäklar så bra den är!
IMG_20210526_190331.jpg

Tycker den kompletterar min 36a till en fin BB-duo 😁

Bilagor

• IMG_20210526_191300.jpg
    IMG_20210526_191300.jpg
    406.7 KB · Visningar: 17
Tillbaka
Topp