Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle klara mig rätt länge enbart med denna
Gör du någon magi med färgåtergivningen på dina bilder? Din blå är ju alltid så fantastiskt mycket roligare än många andra murriga färger.-Jag förstår dig🛡
![]()
Gör du någon magi med färgåtergivningen på dina bilder? Din blå är ju alltid så fantastiskt mycket roligare än många andra murriga färger.
Stiligt! Det är bara att gratulera! :- )Första "riktiga" klockan, äntligen får man vara med i tråden![]()
![]()
Grattis och välkommen!Första "riktiga" klockan, äntligen får man vara med i tråden![]()
![]()
Visst är den grym!! Välkommen i gänget!Första "riktiga" klockan, äntligen får man vara med i tråden![]()
![]()
Grattis!Första "riktiga" klockan, äntligen får man vara med i tråden![]()
![]()
Tack!! Var lite rädd att den skulle kännas för liten i början men den är perfekt. Diskret men ändå riktigt läckerVisst är den grym!! Välkommen i gänget!
Optimal storlek enligt mig, beror ju visserligen på handleden men med mina 17cm är det perfekt! Medför ju också att den kan användas mer i formella lägen och en mängd olika armband, t o m med kostym.Tack!! Var lite rädd att den skulle kännas för liten i början men den är perfekt. Diskret men ändå riktigt läcker
Grattis!Första "riktiga" klockan, äntligen får man vara med i tråden![]()
![]()
* Host * handled. Vrist är något helt annat.Optimal storlek enligt mig, beror ju visserligen på vristomfånget men med mina 17cm är det perfekt! Medför ju också att den kan användas mer i formella lägen och en mängd olika armband, t o m med kostym.![]()
Hmm tackar, dålig svengelska där....* Host * handled. Vrist är något helt annat.
Du vet inte vart han har "klockan"? Visserligen brukar vi andra kalla det för fotboja. Men men.... jag vill inte dömma någon (speciellt eftersom denne redan är det).* Host * handled. Vrist är något helt annat.

Drygt 8000 har jag för mig när jag frågade en AD i vår huvudstad.Är det någon som vet vad en(original) länk till en BB58 går lös på?
Riktigt snygg bild på en riktigt snygg klocka!
Nästan så att det också blev ett svar på min fråga om länk
Riktigt snygg bild på en riktigt snygg klocka!
Nästan så att det också blev ett svar på min fråga om länkSkit i länken och satsa på MN
Riktigt snyggt!
Supernöjd fortfarande![]()
![]()
Ser inga problem under dagtid , kan vara lite svårt om det är dålig belysning och lumen inte kickat in , men absolut inget problem.Nu när du haft den ett tag. Ser du ett problem med att visarna är vita, precis som tavlan? Eller vänjer man sig med att de "försvinner" lite?
Ser ut som ett originalGick ett infall att titta på mina klocklådor och fick fram tudorns. Fantastiskt vacker blanksvart
I lådan ligger det här, orört i en påse. Är det original? Använder folk någonsin detta? Jag ska testa, men det känns inte så skönt vid beröring. Hålen är lite vassa
![]()
Den går på 10 000, svettigt dyrt att köpa separat.Är det någon som vet vad en(original) länk till en BB58 går lös på?