124,8g med alla 12 länkbitar plus ändlänkarna vägde minGrymt, tack![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
124,8g med alla 12 länkbitar plus ändlänkarna vägde minGrymt, tack![]()
Perfekt! Stort tack!124,8g med alla 12 länkbitar plus ändlänkarna vägde min
![]()
Grymt, tack119g(11 länkbitar)
Det låter inget vidare. Jag lämnade själv in min BB36 hos ad i helgen. Den är blott ett år gammal och går -30spd så hoppas att det blir ett garantiärende.Hmm... Ska en nyservad bb36 verkligen gå -9... Gick bättre innan service.![]()
Grattis och kul att du fick tag i en till slutDa var man med Tudor igen
Köpte min första Tudor från Rob Engström i 2017. En Black Bay inhouse. Hade endast haft nån Seiko och en Oris Aquis innan jag köpte den så det var min första dyrare klocka. Sålde den rätt snabbt och har inte haft nån Tudor efter det, men BB36an är grym så fick bli en Tudor igen.
![]()
Är det samma lysmassa? Hur ser det ut på övriga cali (när man googlar), är det bättre matchat?Hade ni accepterat denna skillnad i färg på index och visare? Visarna är mörkare än index, visarna lyser också mycket starkare.
![]()
![]()
Det verkar vara både och, vissa är bra, vissa är mindre bra. Men ingen är lika tydlig som min.Är det samma lysmassa? Hur ser det ut på övriga cali (när man googlar), är det bättre matchat?
Hade den varit i bättre size hade den åtminstone varit ett bra budget alternativ till Daytona men för stor och klumpigIntressant episod om nya BB Chrono!
En Daytona killer, vad tror ni?
Helt enig. Blev besviken i verkligheten,Hade den varit i bättre size hade den åtminstone varit ett bra budget alternativ till Daytona men för stor och klumpig
Snabba ryck från La France! Första intrycket är att bandet är spot on och bra kvalitet! Snabbt betyg är 4/5, då det känns lite för ”stelt”, men får se hur den känns efter ett tag.Lite Bondvibbar. Har precis beställt detta ”bondband” att matcha BB58an, då dess likhet med Bonds 6538 big crown inte är far off.
![]()
![]()
Snyggt! Ericas Original MN Sahara med vit sömn? Väntar precis på samma kombo för min bb58 svart tavla, vilken färg valde/har du på stichingen, vit också? Jag körde på rött där.
Tack! Nej, det här är en billig variant från Aliexpress, om jag minns rätt.Snyggt! Ericas Original MN Sahara med vit sömn? Väntar precis på samma kombo för min bb58 svart tavla, vilken färg valde/har du på stichingen, vit också? Jag körde på rött där.
Är den svårt att hitta? Jag kanske måste skynda mig att knipa den som finns på Tradera nu.Da var man med Tudor igen
Köpte min första Tudor från Rob Engström i 2017. En Black Bay inhouse. Hade endast haft nån Seiko och en Oris Aquis innan jag köpte den så det var min första dyrare klocka. Sålde den rätt snabbt och har inte haft nån Tudor efter det, men BB36an är grym så fick bli en Tudor igen.
![]()
finns en på köp & sälj nu ocksåÄr den svårt att hitta? Jag kanske måste skynda mig att knipa den som finns på Tradera nu.
Är den svårt att hitta? Jag kanske måste skynda mig att knipa den som finns på Tradera nu.
Hehe, jag känner till sjukdomsbilden =) Säg till om du vill släppa den, jag behöver den som aperitif tills min Explorer levereras ;-)Vet inte hur svår den är att hitta, men det finns en hel del köpes annonser ute på K&S och jag hittade ingen på KS under den tiden jag letade så känns som det finns flera köpare än säljare just nu iaf.
Jag gillar faktisk min mycket mer än jag hade trott, men är också en notorisk flippare så blir spännande att se hur länge det håller i sig![]()
Den där växer alltså
Ja jag gillar verkligen s/g kombonDen där växer alltså![]()