• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

124,8g med alla 12 länkbitar plus ändlänkarna vägde min
20210601_113607.jpg

Da var man med Tudor igen 🙂

Köpte min första Tudor från Rob Engström i 2017. En Black Bay inhouse. Hade endast haft nån Seiko och en Oris Aquis innan jag köpte den så det var min första dyrare klocka. Sålde den rätt snabbt och har inte haft nån Tudor efter det, men BB36an är grym så fick bli en Tudor igen.

EEB5E87E-CA6A-4002-976E-2A4DA505FDC2.jpeg

Köpte min första Tudor från Rob Engström i 2017. En Black Bay inhouse. Hade endast haft nån Seiko och en Oris Aquis innan jag köpte den så det var min första dyrare klocka. Sålde den rätt snabbt och har inte haft nån Tudor efter det, men BB36an är grym så fick bli en Tudor igen.

Grattis och kul att du fick tag i en till slut :)

Hade ni accepterat denna skillnad i färg på index och visare? Visarna är mörkare än index, visarna lyser också mycket starkare.
7E8F6F81-8882-4261-9BFD-E0D7CB3C849A.jpeg

D16F9C5E-8B79-4826-87F1-2830F29248A9.jpeg

Är den svårt att hitta? Jag kanske måste skynda mig att knipa den som finns på Tradera nu.

Är den svårt att hitta? Jag kanske måste skynda mig att knipa den som finns på Tradera nu.

Vet inte hur svår den är att hitta, men det finns en hel del köpes annonser ute på K&S och jag hittade ingen på KS under den tiden jag letade så känns som det finns flera köpare än säljare just nu iaf.
Jag gillar faktisk min mycket mer än jag hade trott, men är också en notorisk flippare så blir spännande att se hur länge det håller i sig :)

Vet inte hur svår den är att hitta, men det finns en hel del köpes annonser ute på K&S och jag hittade ingen på KS under den tiden jag letade så känns som det finns flera köpare än säljare just nu iaf.
Jag gillar faktisk min mycket mer än jag hade trott, men är också en notorisk flippare så blir spännande att se hur länge det håller i sig :)
Hehe, jag känner till sjukdomsbilden =) Säg till om du vill släppa den, jag behöver den som aperitif tills min Explorer levereras ;-)

Tillbaka
Topp