Kändes lite USA, om man generaliserar.Nope, USA. Kan tänka mig att du vet vem gravören är, faktiskt?
Jag och namn... nä, känner bara till svenska handgravörer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kändes lite USA, om man generaliserar.Nope, USA. Kan tänka mig att du vet vem gravören är, faktiskt?
Det fattas en i güldSå lika men samtidigt olika
Svårt att välja en favorit..
![]()
TudorTorsdag
![]()
![]()
TackHäftig! Vad är det för årsmodell?
Hahaha! Jag veeeetDet fattas en i güld![]()
Väldigt nöjd o glad med denna mysiga Date+Day. Charmig med Rolex oyster case o krona men resten Tudor. Best of two worlds![]()
️
![]()
Ja. 76213 är referensen.riktigt snygg. Görs den modellen i ny tappning? Har den något att.nr man kan söka på?
Testat länken på silver? Är det stor nyansskillnad?Så lika men samtidigt olika
Svårt att välja en favorit..
![]()
Fanns inte på deras hemsida men det kanske har uppdaterats då ..Ja. 76213 är referensen.
Sök på 76200 här i tråden så kommer du inse varför.Fanns inte på deras hemsida men det kanske har uppdaterats då ..![]()
Fasiken.. den ser grym ut på denna bilden. Plötsligt blev man sugen på en i guld och jag är inte alls en guld kille
Yes denna är äldre då den har en annan länk o rolexdelar. Ska ta av länken o kika serie när jag får tag på mina klockverktyg igen.Fanns inte på deras hemsida men det kanske har uppdaterats då ..![]()
Är de nya varianterna med sämre delar?Yes denna är äldre då den har en annan länk o rolexdelar. Ska ta av länken o kika serie när jag får tag på mina klockverktyg igen.
Nja, faktiskt inte vågat testa. Kolla mig fegis men jag är så jäkla rädd att länken ska repa det borstade silvret med ändlänkarnaTestat länken på silver? Är det stor nyansskillnad?
Skulle störa ihjäl mig på det.Är de nya varianterna med sämre delar?
Intressant att lära sig lite mer, tackar för det![]()
Sämre vet jag inte men de kör Tudor rätt igenom o 1 rad med guldlänkar istället för 3.
Tycker historien är intressant att då Rolex körde DD i ädelmetaller gjorde Tudor i stål med Rolexdelar som ett mer sparsamt o "sportigt" alternativ - de kör inte med presidentlänk heller.
Grym kombo imhoSilver på svart Rubber B.
Känns som en bra sommarskrud
![]()
Den görs för marknaden i Asien (åtminstone Hongkong och Macau). Använd VPN och gå in på Tudors hemsida via Hongkong så finns modellen där. Riktigt trevlig klocka! Bjuder på en bild på min 76213Fanns inte på deras hemsida men det kanske har uppdaterats då ..![]()
Fint nato! Var ifrån?Sommargarderob. Check.
![]()
Nej inget svart får utan en jävligt snygg och bra klocka eller hur @SeikoZSvarta fåret idag.
![]()
Haha, ja bra är den verkligen. Riktigt underskattad modell, ger mer Sub känsla än BB58.Nej inget svart får utan en jävligt snygg och bra klocka eller hur @SeikoZ
Tack, det är en Toxic Rogue från Toxic Natos.Fint nato! Var ifrån?![]()