Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du går ut hårt! Med Tudors kanske bästa moderna klocka. Bra köp!![]()
Första tudorn, lär bli fleeeeer. Haft denna några dagar nu bara- men helvete vad bra den är.
Skit! Efter ohälsosamt häng i denna tråden börjar tankar på hur den blå skulle kunna komplettera den svarta komma……Den är krispig! Speciellt i solljus
Äger både den blåa och den svarta.
Den blåa är finast på sommaren och den svarta på vintern.![]()
. Inser vart denna börjar barka….
Den är verkligen bättre med denna (gamla) texten - grattis och välkommen till Tudor![]()
Första tudorn, lär bli fleeeeer. Haft denna några dagar nu bara- men helvete vad bra den är.
Utan tvekan!Skit! Efter ohälsosamt häng i denna tråden börjar tankar på hur den blå skulle kunna komplettera den svarta komma……. Inser vart denna börjar barka….
@Staafen detta kanske även kan läggas in som en bugg i förbättringsforumet?
Eftersom ryktet säger 12mån kö har jag ju lite tid att fundera över det. Om jag inte ’gör som kidsen’ och går till en gråhandlare……Utan tvekan!
Grattis!!! Hoppas få se bilder i tråden imorgon dåFick meddelande från AD idag att min BB58 silver anlänt måste bara hitta någon tid att hämta den .
Gör't!! Finns en ny på blocket för 4k över listEftersom ryktet säger 12mån kö har jag ju lite tid att fundera över det. Om jag inte ’gör som kidsen’ och går till en gråhandlare……![]()
Är ju tyvärr semesterresa men får väl ta en omväg på 20 mil på fredag för att komma förbi Västerås.Grattis!!! Hoppas få se bilder i tråden imorgon då![]()
De brukar kunna skicka så förhoppningsvis kan du slippa ta en omvägÄr ju tyvärr semesterresa men får väl ta en omväg på 20 mil på fredag för att komma förbi Västerås.
Lyckoönskare finns överallt. Vet inte hur det är med brons BB58, men samtliga klockor från Tudor går att få tag i under listpris, på andrahandsmarknaden.Gör't!! Finns en ny på blocket för 4k över list![]()
Ja men nu skall jag inte hem på 5 veckor och sen är det ju trevligt att träffa personalen i Västerås också så det blir nog omvägen ändåDe brukar kunna skicka så förhoppningsvis kan du slippa ta en omväg![]()
Chansar på min AD först. Men 4k över list är ju ett kapGör't!! Finns en ny på blocket för 4k över list![]()

Min blå kommer imorgon. Klickar vi inte så får du köpa denChansar på min AD först. Men 4k över list är ju ett kap![]()
Chansar på min AD först. Men 4k över list är ju ett kap![]()
Det låter som en bra idéJa men nu skall jag inte hem på 5 veckor och sen är det ju trevligt att träffa personalen i Västerås också så det blir nog omvägen ändå![]()
+1 på den! Gärna med plasten kvar på tavlan så man får gissa sig till hur den ser ut under…… mumma…Kan inte alla bara ladda upp suddiga bilder i usel kvalitet på sina blåa bb58 så slipper det bli så dyrt för mig![]()
Why so blue?![]()
Trevlig Tudor-torsdag!

Riktigt härlig trio!![]()
Trevlig Tudor-torsdag!
Förstår vad du menar med den blå. Även om den i rätt ljus gav ett mer gräddvitt intryck. Det jag gillade med den blå är skiftningarna som tavlan gav.
Utöver den röda triangeln gillar jag att den svarta känns mer ”toolig”. Även om jag inte skulle kalla den GADA så är det en klocka och färgkombo som känns som den kan utstå det mesta.
![]()
KBK!Jäkligt läcker bild! Kanske första gången jag ser den utan de där sterila och opersonligt vita indexen. Aldrig känt ett sug efter den blå eftersom jag äger den svarta. Men nu . . . ja, du...
Det luriga med de här klockorna är att de är så svåra att testa, känna och klämma på i verkligheten. Känner ingen som äger en blå klocka och jag har aldrig sett den i butik. Men den kanske är värd att testa trots allt. Det går ju att sälja den i värsta fall...
Tack! Just på denna är det mest det gula ljuset i rummet som skapar nyansen. Men som sagt skiftningarna på tavlan varierar. När jag köpte den var den spontana reaktionen likt en Mogwi från Gremlins; ”bright light.Jäkligt läcker bild! Kanske första gången jag ser den utan de där sterila och opersonligt vita indexen. Aldrig känt ett sug efter den blå eftersom jag äger den svarta. Men nu . . . ja, du...
Det luriga med de här klockorna är att de är så svåra att testa, känna och klämma på i verkligheten. Känner ingen som äger en blå klocka och jag har aldrig sett den i butik. Men den kanske är värd att testa trots allt. Det går ju att sälja den i värsta fall...
Sluta retas och dra upp lite bilder nu.Rödtejp är den bästa tejpen!
![]()