Kul att se att familjen växer!
Lycka till!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att se att familjen växer!
Gratulerar! Hur är känslan och tyngden i den?Japp då sitter på![]()
![]()
Min var också inne på garanti. Den stannade när jag drog upp den fullt. Vad hade du för problem?Idag blir det svart, funkar helt ok på sommaren men längtar till att få tillbaka min blåa från garantiärende.
![]()
Japp då sitter på![]()
![]()
Hur länge var den borta på rep?Min var också inne på garanti. Den stannade när jag drog upp den fullt. Vad hade du för problem?
- Är lite sugen på en Tudor igen, men kvaliten verkar halta lite. Såg nyss en Tudor med skräp/märke på tavlan.Hur länge var den borta på rep?
Hade ett rött fiber på insidan glaset när jag fick den så den vart in för att ta bort det och när den kom tillbaka höll den varken tiden eller gångreserv.
Den fick åka till Genève och var borta en månad.Hur länge var den borta på rep?
Hade ett rött fiber på insidan glaset när jag fick den så den vart in för att ta bort det och när den kom tillbaka höll den varken tiden eller gångreserv.
Jag är riktigt nöjd med mina, har inte vart några problem med min svarta. Var typ ett litet rött fiber på insidan glaset på min blåa och jag tror att nåt gick snett när dom hade isär den för att ta bort det. Den var inte hos Tudor i Schweiz för den åtgärden utan hos ad jag köpte den hos.- Är lite sugen på en Tudor igen, men kvaliten verkar halta lite. Såg nyss en Tudor med skräp/märke på tavlan.
- Det här låter ju inget vidareDen fick åka till Genève och var borta en månad.
när jag fick tillbaka min GMT så hade den också nya fel än det jag lämnade in den för.
Tråkigt, fick den åka tillbaka igen?Den fick åka till Genève och var borta en månad.
när jag fick tillbaka min GMT så hade den också nya fel än det jag lämnade in den för.
AD:n kunde fixa’t. Låset är och vridringen var trasiga när den kom tillbakaTråkigt, fick den åka tillbaka igen?
...när man läser alla inlägg ovan framstår ju plötsligt mina gamla 60/70/80-talsTudor som ett under av precision!AD:n kunde fixa’t. Låset är och vridringen var trasiga när den kom tillbaka
Förmodligen är det så!...när man läser alla inlägg ovan framstår ju plötsligt mina gamla 60/70/80-talsTudor som ett under av precision!![]()
Grym känsla , är kanon på tygbandet .Har också beställt läderbandet men får vänta två veckor på det.Grattis! Vad tycker du om den?
Jag tycker det är en grym klocka inte alls stor eller klumpig. Kan bara rekommendera att köpa den har också kollat på den svarta men det fick bli en BB58 silver istället.Lite sugen på nya Chronon, kollade på den igår.
- Skulle uppskatta omdömen från er som redan köpt den!
Jag skulle nog välja den med svart tavla för läsbarheten.
![]()
Känslan är kanon sedan är den ju lätt ingen länk och tygarmbandet väger ju inget.Gratulerar! Hur är känslan och tyngden i den?![]()
Grym känsla , är kanon på tygbandet .Har också beställt läderbandet men får vänta två veckor på det.
Så första intrycket är mycket bra.
är den från Rob Engströms?Japp då sitter på![]()
![]()
Textilbandet är kanon, jag gillar inte Nato heller.Kul att du gillar den! Får man fråga vad dom tar för läderbandet löst?
Har alltid haft lite svårt för vanliga natoband men tycker att den såg väldigt fin ut på Tudors textilband!
Nej Nymans Västeråsär den från Rob Engströms?![]()
Den är postad. Det är även en enda klocka Tudor ska tillverka.Verkar inte som denna postats här eller?
![]()
Nytt för mig var att Tudor Metas certifierar (några av) sina klockor.
För den som är sugen att testa en BB58 blå. Ligger en ute:
Avslutad - Tudor Black Bay 58 - Blå - BB58 Blue *PRISBUMPAD IGEN EN SISTA GÅNG*
Testar att lägga ut en Tudor Black Bay 58 i blått då den inte kommer till användning. Klockan i sig behöver väl ingen större presentation men uppkommer frågor om modellen specifik kan jag försöka svara på dem. Klockan är i bra skick med lite drygt 4 års garanti kvar från Tudor då den är såld i...klocksnack.se
Skulle nog begära in lite mer bilder iof är priset under list, men 36k känns lite optimistiskt.
Går att få helt nya till listpris också36k känns högt, eller?
Jälmers har iofs en ute för 40900uttagen 2020