Hehe, såg större ut på telefonen, men korrigerade till 36 senare.Tycker den funkar bra på läder!
Nej den är 36mm. Kanske är mina taniga handleder som lurar dig![]()
Har själv rätt taniga 16cm i omkrets på handlederna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, såg större ut på telefonen, men korrigerade till 36 senare.Tycker den funkar bra på läder!
Nej den är 36mm. Kanske är mina taniga handleder som lurar dig![]()
Mysiga men lite synd med datum kl 12Tror väldigt få i tråden har sett dessa skönheter tidigare. Verkar rätt så sällsynta. Quartz tror jag dessutom.
![]()
Hade hellre sett datum kl 6 eller mellan kl 4 och 5. Men denna modell är troligen från mellan år 1999-2010, då Tudor experimenterade mycket,Mysiga men lite synd med datum kl 12
Den klockan äter band till frukost! Ger mig fasen på att den t.o.m. skulle göra sig bra på ett vitt alligatorTestar lite olika band på bb58. Tycker den gör sig riktigt bra både på nato och läder.
Grattis! Riktigt trevlig klocka och en riktig GADA.Korspostar från annan tråd. Nyss inköpt BB36, riktigt trevlig bekantskap!
Mycket bra! Första gången jag blivit sugen att plocka bort länkenFått hem MN Strap i marin med röd rand, matchar GMT’n riktigt bra.
![]()
![]()
Haha. Tycker den bärs som en 36mm. Bandhornen känns inte stora men är väl en smaksak kanske. Här en jämförelse med DJ36 och BB36.Hehe, såg större ut på telefonen, men korrigerade till 36 senare.Däremot ser bandhornen rätt stora ut(?). Hur bärs den?
Har själv rätt taniga 16cm i omkrets på handlederna.
Förmodligen bara synvilla. Har haft en BB36 så det gav en bra uppfattning. Tack!Haha. Tycker den bärs som en 36mm. Bandhornen känns inte stora men är väl en smaksak kanske. Här en jämförelse med DJ36 och BB36.
![]()
![]()
Den är stor, ...men på rätt arm så!Pelagos. Mycket klocka för pengarna den betingar. Den är lite hög, visst är den det. Men det är väl också dess enda egentliga tillkortakommande. Länken är fantastiskt bra, storleken lagom för många, tunna bandhorn och välformt kronskydd.
Helt enkelt riktigt bra.
![]()
Go for it! Hypen är ju över
Aldrig behövt en Tudor mer än nu.

Självklart att du skall hänga här , mata på med bilder.Insåg nyss att det är ju inte bara en Submariner jag köpt utan en Tudor Submariner så då måste jag ju börja hänga här med!
![]()
Mycken tack!!Självklart ty du skall hänga här , mata på med bilder.
Välkommen![]()
Riktigt mysigt insert på den!Insåg nyss att det är ju inte bara en Submariner jag köpt utan en Tudor Submariner så då måste jag ju börja hänga här med!
![]()
Var på krons ur idag och såg den på Nato, måste erkänna att jag är lite sugen. Dock helst på länk..Fick låna sonens BB58. Kan konstatera att den sitter mycket bättre på handleden än den BB41 jag haft tidigare.
Gillar också att den blå inte har sk gilttavla, det här passar mycket bättre.
Efter ett dygn kan jag konstatera att tidhållningen verkar extremt bra.
- Vill inte gärna lämna tillbaka den, får försöka förhandla
![]()
Om du vill ha den på länk så avvakta. En OEM länk går loss på 10k. Men om du är mer inne på att variera på NATO så go for it. Det är en grym klocka!Var på krons ur idag och såg den på Nato, måste erkänna att jag är lite sugen. Dock helst på länk..