Jag satt bara och väntade på den kommentarenVill du ha en ny och slippa tramset med köer så hojta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag satt bara och väntade på den kommentarenVill du ha en ny och slippa tramset med köer så hojta.
Förstår det, vet inte om det är pga bilderna. Men ”nyskick” känns som ett godtyckligt begrepp med den prislappen och åldern.Såg det men vill gärna ha en nyare.
9315?Äntligen fått hem en sprillans ny länk till 79090, tror resultatet kommer bli grymt![]()
![]()
Har du något emot att jag hjälper till?Jag satt bara och väntade på den kommentaren![]()
![]()
78500
Tack, lyfter den mycket tycker jag! Fick tag på det genom en kontakt som in sin tur köpte det av AD här i Sverige.Riktigt grymt! Får jag fråga vad det går på och hur du fick tag i det? Är inne på en Sub som nästa och bra att veta option![]()
Skojar bara!Har du något emot att jag hjälper till?![]()
Wow! Inte ofta man ser den tavlan.Tudor idag. Har varit i kontakt med Dr.Watch för att fixa dagsskivan.
![]()
Grym! Vad är det för ref på den?Tudor idag. Har varit i kontakt med Dr.Watch för att fixa dagsskivan.
![]()
76200Grym! Vad är det för ref på den?
Takk! 17cm +/-Sitter perfa på dig, vad har du för wristsize?
Om du är snabb så kanske du får med lite "silverputs"Ping! @Hans B 1955
Avslutad - Tudor BB58 925 Silver och Black Bay Ceramic Master Chronometer (Prisbump)
Som rubriken lyder säljes följande 2, pga för lite handledstid. F2F Stockholm eller skickat på köparens bekostnad/risk mot förskottsbetalning. Reftråd: https://klocksnack.se/threads/chumptime.55863/ 1. Black Bay 58 925 Silver M79010SG-0002 på NATO...klocksnack.se
- ”Skrap från bandbyte och oxidation mellan bandhornen”. Hur tänkte du där?Ping! @Hans B 1955
Avslutad - Tudor BB58 925 Silver och Black Bay Ceramic Master Chronometer (Prisbump)
Som rubriken lyder säljes följande 2, pga för lite handledstid. F2F Stockholm eller skickat på köparens bekostnad/risk mot förskottsbetalning. Reftråd: https://klocksnack.se/threads/chumptime.55863/ 1. Black Bay 58 925 Silver M79010SG-0002 på NATO...klocksnack.se
Äh, lite oxidation visar bara att den har levt lite- ”Skrap från bandbyte och oxidation mellan bandhornen”. Hur tänkte du där?
Dessutom gav varmvattenberedaren i huset upp i går.
Surt med varmvattnet, men tänk vad vatten du kommer att spara när ni duschar kallt och som @SalvadorDali säger så värmer ju silver 58 din själ istället- ”Skrap från bandbyte och oxidation mellan bandhornen”. Hur tänkte du där?
Dessutom gav varmvattenberedaren i huset upp i går.
Det är faktiskt konstigt att silver Tudor oxiderar. Menar har en halskedja i silver som jag haft i 24år. Tar aldrig av den. Knappt någon oxidation alls..Äh, lite oxidation visar bara att den har levt liteJag kände mig stundtals själv oxiderad i min ungdom
Tänk dig när du står i duschen.. Dom kalla strålarna kyler ner hela kroppen. Plötsligt fylls hela kroppen med värme då silvret blänker till i vattnet. Du inser där och då att du gjorde rätt val![]()
- Tror du har delvis rätt därSpekulation: sociala medier kommer översvallas av missfärgningar på silver-bb och tudor kommer ta bort klockan lagom till dess ettårsdag, vilket gör att klockan kommer explodera på begmarknaden och om 20 år bli märkets motsvarighet till rolex dubbelröd.
Sedan att den är sagolikt snygg och originell kommer inte göra haussen mindre.
Vad tror ni?![]()
Så jävla fint
Är den din (jag har ingen koll längre)Så jävla fint