• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Var inte orolig det finns fler :smug:
Såg det men vill gärna ha en nyare.
 

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
Äntligen fått hem en sprillans ny länk till 79090, tror resultatet kommer bli grymt😄
IMG_20210822_144800.jpg
9315?
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Ping! @Hans B 1955 ;)

- ”Skrap från bandbyte och oxidation mellan bandhornen”. Hur tänkte du där?
Dessutom gav varmvattenberedaren i huset upp i går 🙂.
 

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
- ”Skrap från bandbyte och oxidation mellan bandhornen”. Hur tänkte du där?
Dessutom gav varmvattenberedaren i huset upp i går 🙂.
Äh, lite oxidation visar bara att den har levt lite :D Jag kände mig stundtals själv oxiderad i min ungdom:cool:

Tänk dig när du står i duschen.. Dom kalla strålarna kyler ner hela kroppen. Plötsligt fylls hela kroppen med värme då silvret blänker till i vattnet. Du inser där och då att du gjorde rätt val;)
 

niclashill

Cartier
Spekulation: sociala medier kommer översvallas av missfärgningar på silver-bb och tudor kommer ta bort klockan lagom till dess ettårsdag, vilket gör att klockan kommer explodera på begmarknaden och om 20 år bli märkets motsvarighet till rolex dubbelröd.

Sedan att den är sagolikt snygg och originell kommer inte göra haussen mindre.

Vad tror ni? :)
 

Code

AKA Vincent B
Äh, lite oxidation visar bara att den har levt lite :D Jag kände mig stundtals själv oxiderad i min ungdom:cool:

Tänk dig när du står i duschen.. Dom kalla strålarna kyler ner hela kroppen. Plötsligt fylls hela kroppen med värme då silvret blänker till i vattnet. Du inser där och då att du gjorde rätt val;)
Det är faktiskt konstigt att silver Tudor oxiderar. Menar har en halskedja i silver som jag haft i 24år. Tar aldrig av den. Knappt någon oxidation alls..🤔
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Spekulation: sociala medier kommer översvallas av missfärgningar på silver-bb och tudor kommer ta bort klockan lagom till dess ettårsdag, vilket gör att klockan kommer explodera på begmarknaden och om 20 år bli märkets motsvarighet till rolex dubbelröd.

Sedan att den är sagolikt snygg och originell kommer inte göra haussen mindre.

Vad tror ni? :)
- Tror du har delvis rätt där 🙂.
 
Topp