S
Staafen
Guest
Hoppas att ni får en fin dag Tudor-kamrater!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
DesammaHoppas att ni får en fin dag Tudor-kamrater!
![]()
Blev det köp?Hoppas att ni får en fin dag Tudor-kamrater!
![]()
Yes, köpte igår kväll!Blev det köp?
Grattis och grym bild!Yes, köpte igår kväll!

Grattis till nyförvärvetYes, köpte igår kväll!
Grattis och grym bild!
Nu blev jag sugen att dra på länken igen. Bytte ju precis…. Doh!![]()
Stort tack gubbs!Grattis till nyförvärvet![]()
Välkommen tillbaka in i värmen!Yes, köpte igår kväll!
@TobiasD har/hade en om jag inte minns fel? Är själv lite sugen på den vita 36an.Funderar på köpa en 1926 39mm.
Någon som har erfarenhet av den?

Stort tack, det känns riktigt bra att vara tillbaka i denna trevliga tråd!Välkommen tillbaka in i värmen!
Äh.... det blev en ny Erika´s burgundy/sand med bronsdetailjer istället. Overkill med så mkt gilt? Förmodligen men "more is more"Grattis och grym bild!
Nu blev jag sugen att dra på länken igen. Bytte ju precis…. Doh!![]()

Har samma dilemma.. svårt o bestämma mig..Jag älskar länken men tror att det kommer bytas band flitigt.
![]()
Det känns som ett lyxproblem. En klocka som klär i mycket är ju en dröm.Har samma dilemma.. svårt o bestämma mig..![]()
![]()
![]()
HavestonDet känns som ett lyxproblem. En klocka som klär i mycket är ju en dröm.
Vad är det för band du har på första bilden?
Riktigt snyggt!Haveston![]()
Kanske är ljuset. Han som la upp bilden taggade BB58 iaf. Och i mina ögon ser den blå utDet där är väl dock inte 58:an - svart urtavla.
Vill dock hålla med. Ett bra jubilee kan bli bra
Det är en 58a.Det där är väl dock inte 58:an - svart urtavla.
Vill dock hålla med. Ett bra jubilee kan bli bra
Kanske är ljuset. Han som la upp bilden taggade BB58 iaf. Och i mina ögon ser den blå ut
![]()
Ni har nog rätt. Var nog morgontrötta ögon som såg mer svart än blått!Det är en 58a.
Puck 2a.
Säkert åldersrelaterat!Ni har nog rätt. Var nog morgontrötta ögon som såg mer svart än blått!
KäftenSäkert åldersrelaterat!
Tack..snyggare än länk?Riktigt snyggt!
Länk är alltid länk!Tack..snyggare än länk?![]()
Den finns kvar i min ägo!Stort tack, det känns riktigt bra att vara tillbaka i denna trevliga tråd!
Har du kvar den du köpte av mig?![]()
Jag tror och hoppas att den kommer stanna ett tag. Funderar lite på att sälja något annat istället!@Staafen hur länge kommer din att få stanna nu?![]()