• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Var hittar jag en ny för 22-24? Peka gärna!
@Millenary Watches Lite KS rabatt så är vi på 24 "ink frakt"
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
D1C2B84A-9A9D-4C3F-835D-941381BBB9F8.jpeg

Trevlig fredag!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Läder är så jäkla snyggt men för mig är det typiskt fotomaterial. Klarar aldrig av det i verkligheten. Så är avundsjuk på er andra som kan med annat än länk. Hindrar inte att jag upprepar cykeln köp klocka-beställalädernatogummilås-prova-sälja varje gång iofs.
Jag har turen att gilla läder på många av mina så denna kommer nog sitta på läder en hel del. Har lite svårare för nato däremot men tycker att det är snyggt på bild.
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Jag har turen att gilla läder på många av mina så denna kommer nog sitta på läder en hel del. Har lite svårare för nato däremot men tycker att det är snyggt på bild.
Den är ju som gjord för ett mörkbrunt läder. Önskar jag kunde uppskatta det mer.

edit: för egen del alltså! Uppskattar givetvis det ser ut!
 
Senast ändrad:

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Den är sjukt fin! Måste erkänna att jag är lite sugen på en BB58. Jag "testar" storleken med en Seiko SPB143 just nu 😍
SBP143 är ju grymt fin. James Stacey körde en utvärdering och även en jämförelse med BB58 i sin senaste artikel på Hodinkee. Men en ´58 är ju alltid en ´58 ;) Har för mig att han även pratade om det på en av de senaste Grey Nato Q&A avsnitten. Där var han mer uttalat åt BB58 hållet om pengen inte är en issue.
 
Topp