• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Prova den! Och tänk den 2mm mindre.
Som en mer riktig modern dykare är den grym. Men som sagt mina taniga handleder fixar inte storleken och just nu blir sen ju endast för sport. Deskdiving känns inte aktuellt.
Nedan besvikelse när jag inser att lug to lug över 50mm inte fungerar på även nedan illustrerade handleder
1629910812261.jpeg
 

UncleBear

Panerai
Har alltid uppskattat Tudor.
Sålde förra året en sub med blå tavla från -76 i väldigt bra skick. Lite ångest…
9D3D848D-2573-407B-ABED-35C73597DC08.jpeg

38808D32-6B2F-4019-A58D-7C96231EE981.jpeg

Det är något jag kommer ångra…


Har kvar dressare från -66 som är fullsett med cert, box och gravyr som stärker bakgrund.
02B27C34-D438-47F8-BC6C-B4B6A9F2B284.jpeg

9D3BEC74-875D-41C0-995E-0EDDF2EA5881.jpeg

95365F15-A444-4BC8-90CD-DB8AA3745D15.jpeg

Den är tänkt som keeper. Ni vet hur det är…
 

Mandunko

Cartier
2-Faktor
Nu har det snart gått en vecka sedan jag la upp köpesannons för BB36’an utan resultat. Mina sug-nivåer är nu SMÄRTSAMT höga.

Men jag får inte ge upp...
Måste. Fortsätta. Refresha.
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Nu har det snart gått en vecka sedan jag la upp köpesannons för BB36’an utan resultat. Mina sug-nivåer är nu SMÄRTSAMT höga.

Men jag får inte ge upp...
Måste. Fortsätta. Refresha.
Du får förhandla lite - allt är till salu:
 

Mandunko

Cartier
2-Faktor
Du får förhandla lite - allt är till salu:
Hehe, jag har redan varit där och tjatat sönder öronen på honom. Han är orubblig! 😄
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Nu har det snart gått en vecka sedan jag la upp köpesannons för BB36’an utan resultat. Mina sug-nivåer är nu SMÄRTSAMT höga.

Men jag får inte ge upp...
Måste. Fortsätta. Refresha.
Hehe, jag har redan varit där och tjatat sönder öronen på honom. Han är orubblig! 😄
Du kan tänka dig att köpa en sliten och 3 år gammal för 20 lax men inte en ny för 22-24k. Vad missar jag?
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Topp