Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skratt i sympati, sparris-broder ❤Skratta inte @Nissestr . Du är själv en sparris![]()
Så galet djup och fin svärta i den urtavlan. Ser så krispigt ut med den vita kontrasten.Dubbelpostar från fredagstråden. Behövdes lite mer Pelagos i tråden!
![]()
- Kebabpizza hjälperJag önskar att jag hade de handledarna. Jag brukar snarare ha problem med att alla gummi och läderband är så jäkla långa
Så galet djup och fin svärta i den urtavlan. Ser så krispigt ut med den vita kontrasten.
Vi har ju en ks approved dealer som säljer en begagnad. Har även hört att han kan vara kreativ om så önskas vid deklaration av värde på försändelsen”Heads up”. Jag är på jakt efter en svart BB58. Dra gärna ett PM i fall du kan tänka dig att sälja![]()
Här finns det även en annan approved dealer som säljer en ny annars.Vi har ju en ks approved dealer som säljer en begagnad. Har även hört att han kan vara kreativ om så önskas vid deklaration av värde på försändelsen![]()
Varit sugen på att hugga den några ggr nuHär finns det även en annan approved dealer som säljer en ny annars.
Avslutad - 1 kvar...Tudor Black Bay Fifty-Eight 58 Svart 79030N Oanvänd 2021
Tudor Black Bay Fifty-Eight 58 Svart 79030N Oanvänd 2021 Tudor Heritage Black Bay Fifty-Eight referens 79030N. Oanvänd komplett med box och papper daterad 2021. Armbandet är ojusterat och klockan har full plast. Klockan inkluderar Tudor's 5 Års Internationella Garanti. Flera Tudor 58...klocksnack.se
O jag funderade på den blåVarit sugen på att hugga den några ggr nu![]()
Varit sugen på att hugga den några ggr nu![]()
Pull the trigger boys! Finns inget att vänta på!O jag funderade på den blå![]()
Måste bli av med annat i lådan baraPull the trigger boys! Finns inget att vänta på!![]()
Tycker den är grymt snygg och älskar smiley på den. Det är måtten jag inte kommer överens med tyvärrNumera lite i skuggan av mer uppmärksammade modeller men 79220 går inte heller av för hackor. I B-utförandet slipper man dessutom det tuffa beslutet att välja mellan blå och svart, som många 58-köpare tycks våndas över
![]()
Varken boettform mellan luggarna eller tavlans utformning liknar Pelagos.![]()
Man undrar ju lite vad tanken med denna är. Den ser ut att vara i stål, boetten ser mindre ut än vanliga Pelagos. Den har lägre WR och det står inget om verket. Vridringsinlägget är också annorlunda.
Så om det blir vanlig produktion av denna… Skulle det ju rent teoretiskt kunna bli en kvartsklocka med fasta bandhorn i typ 40mm.
”Liknar” får man väl ändå säga att den gör? Men ja, annan chapter-ring osv.Varken boettform mellan luggarna eller tavlans utformning liknar Pelagos.
Pelagos är inte så där ”rak” mellan bandhornen.”Liknar” får man väl ändå säga att den gör? Men ja, annan chapter-ring osv.
Okej. Trodde vi redan konstaterat att det är helt ny mindre boett med fasta bandhorn.Pelagos är inte så där ”rak” mellan bandhornen.
Håller med @Pinsam om konspirationsteorin att något kinesiskt mastodontföretag ligger bakom alla dessa YouTube-konton som ser likadana ut.
Låter som en brittisk Nicolas Cage med alla olika tonlägen
Ser bra ut! Vart är det köp?Blev sjukt läckert på denna no name länk, gillar att den smalnar av så mycket. Kör med oem ändlänkar och spänne!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Köpte klockan av @Empa och han skickade med länken, tror att det ska vara den här: https://m.aliexpress.com/item/40011...earchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_Ser bra ut! Vart är det köp?