Köpte klockan av @Empa och han skickade med länken, tror att det ska vara den här: https://m.aliexpress.com/item/40011...earchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_Ser bra ut! Vart är det köp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte klockan av @Empa och han skickade med länken, tror att det ska vara den här: https://m.aliexpress.com/item/40011...earchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_Ser bra ut! Vart är det köp?
Okej. Trodde vi redan konstaterat att det är helt ny mindre boett med fasta bandhorn.
Men är det konstaterat att bilden ej är photoshoppat eller någon form av modd?Fasta bandhorn ja. Tror faktiskt att detta är nåt hittepå hempulat och inget som Tudor tillverkat. Varför har man t ex depth rating bara i meter och inte även i feet såsom man gjort hur länge som helst? För att fransmännen tänker i meter endast?
Tiden lär utvisa om jag har fel. Vore kul om det fanns fler bilder på den och i bättre kvalitet.
Stämmer! Claspen och ändlänkarna var riktig dynga så OEM länk behövs.Köpte klockan av @Empa och han skickade med länken, tror att det ska vara den här: https://m.aliexpress.com/item/40011...earchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
Tudor har mig veterligen inte bekräftat något. Jag tror att det är en mod av nån form ja.Men är det konstaterat att bilden ej är photoshoppat eller någon form av modd?
Stämmer! Claspen och ändlänkarna var riktig dynga så OEM länk behövs.
För att slippa nitarna skulle jag troSå varför inte bara köra med originallänken?
Kört oemlänken i några månader och gillar den också. Blir dock snyggare med denna länk imo och själva länken håller bra kvalité. Bara till att montera oem spännet på denna länk så blir det grymt! Men en smaksak såklart!Så varför inte bara köra med originallänken?
Deal breaker för mig faktisktFör att slippa nitarna skulle jag tro![]()
Original skavde, fick aldrig till någon bra passform, kanske pga. skavet. Sedan var det stor bonus att slippa nitarna.Så varför inte bara köra med originallänken?
Utöver att den blå och svarts skiljer sig avsevärt? Några tankar ännu om dem?Tycker det blev väldigt bra med det här bandet, så det får sitta på ett tag.
![]()
Från en som egentligen inte gillar textilband måste jag erkänna att detta var en väldigt fin kombo!![]()
Då rivstartar vi denna veckan med ett nytt band!
- Föredrar helt klart den blå! Den har ett mycket ”renare” och mer ”tooligt” utseende. Den lyser upp på ett sätt som den svarta inte gör. Tycker den svarta med giltinslag känns ”murrig” och tråkig - tyvärrUtöver att den blå och svarts skiljer sig avsevärt? Några tankar ännu om dem?
Sälj den till mig- Föredrar helt klart den blå! Den har ett mycket ”renare” och mer ”tooligt” utseende. Tycker den svarta med giltinslag känns ”murrig” och tråkig - tyvärr.
- Skall ge den lite tid så får jag se hur känslorna utvecklar sig. Lite kul att ha båda.Sälj den till mig![]()
+1 på den.- Föredrar helt klart den blå! Den har ett mycket ”renare” och mer ”tooligt” utseende. Den lyser upp på ett sätt som den svarta inte gör. Tycker den svarta med giltinslag känns ”murrig” och tråkig - tyvärr.
Kan förstå intrycket hade också liknande fram till att jag sålde och ångrade mig.- Föredrar helt klart den blå! Den har ett mycket ”renare” och mer ”tooligt” utseende. Den lyser upp på ett sätt som den svarta inte gör. Tycker den svarta med giltinslag känns ”murrig” och tråkig - tyvärr.
Föredrar du Nato och läder framför länken? Känns som du oftast kör detTog bild imorse men har inte hunnit posta förrän nu haha. Trevlig kväll Tudorianer!
![]()
![]()
Jag tycker att det är roligt att variera faktiskt men föredrar nästan alltid länk. Just denna och Speedy gör sig ju väldigt bra på många olika band men 16610 kör jag nästan uteslutande på länk.Föredrar du Nato och läder framför länken? Känns som du oftast kör det![]()
Jag va nog lite feg när jag ägde min 58a. Körde endast länk, brukar inte köra dyrare på läder. Men just den svarta 58an verkar göra sig fint på brunt läderJag tycker att det är roligt att variera faktiskt men föredrar nästan alltid länk. Just denna och Speedy gör sig ju väldigt bra på många olika band men 16610 kör jag nästan uteslutande på länk.
Jag kör sällan dykare på läder men som du säger så gör sig denna mycket bra på det. Köp en ny och testa vettja!Jag va nog lite feg när jag ägde min 58a. Körde endast länk, brukar inte köra dyrare på läder. Men just den svarta 58an verkar göra sig fint på brunt läder
Jag är lite sugen...behöver bryta av bland alla SeikosJag kör sällan dykare på läder men som du säger så gör sig denna mycket bra på det. Köp en ny och testa vettja!![]()
Ja den är ju snygg men hon är ute efter min BB36 , hon kanske får ta den då jag väntar på en 90 tals bretling chronomat som kommer i morgon.Vill tipsa om denna Hydronaut på 36 mm! Från vår grannland Danmark. Till sig själv eller ens bättre hälft. @Been något för din fru? Ni kan rocka Hydronaut tillsammans.
Köp Tudor Hydronaut på Chrono24
Upptäck Tudor Hydronaut-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesschrono24.app
Äntligen en 90-tals Chronne! Du kommer bli förälskad.Ja den är ju snygg men hon är ute efter min BB36 , hon kanske får ta den då jag väntar på en 90 tals bretling chronomat som kommer i morgon.
Visste att detta skulle bli en succé! Ska bli kul att se fler bandkombos i framtiden!Tog bilder imorse men har inte hunnit posta förrän nu. Trevlig kväll Tudorianer!
![]()
![]()