• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Okej. Trodde vi redan konstaterat att det är helt ny mindre boett med fasta bandhorn.

Fasta bandhorn ja. Tror faktiskt att detta är nåt hittepå hempulat och inget som Tudor tillverkat. Varför har man t ex depth rating bara i meter och inte även i feet såsom man gjort hur länge som helst? För att fransmännen tänker i meter endast?

Tiden lär utvisa om jag har fel. Vore kul om det fanns fler bilder på den och i bättre kvalitet.

Fasta bandhorn ja. Tror faktiskt att detta är nåt hittepå hempulat och inget som Tudor tillverkat. Varför har man t ex depth rating bara i meter och inte även i feet såsom man gjort hur länge som helst? För att fransmännen tänker i meter endast?

Tiden lär utvisa om jag har fel. Vore kul om det fanns fler bilder på den och i bättre kvalitet.
Men är det konstaterat att bilden ej är photoshoppat eller någon form av modd?

Tycker det blev väldigt bra med det här bandet, så det får sitta på ett tag 🙂.
7B06A75F-AD37-42C8-8F09-BFF5C441B78B.jpeg

- Föredrar helt klart den blå! Den har ett mycket ”renare” och mer ”tooligt” utseende. Den lyser upp på ett sätt som den svarta inte gör. Tycker den svarta med giltinslag känns ”murrig” och tråkig - tyvärr 🙁.
Kan förstå intrycket hade också liknande fram till att jag sålde och ångrade mig. 😅
Testa att ta den på länk ett par veckor, just läder på den är snyggt men ger som du är inne på ett riktigt murrigt intryck (hade själv på läder tidigare). Alt ett grönt NATO eller MN kan matcha bra.

Jag tycker att det är roligt att variera faktiskt men föredrar nästan alltid länk. Just denna och Speedy gör sig ju väldigt bra på många olika band men 16610 kör jag nästan uteslutande på länk.
Jag va nog lite feg när jag ägde min 58a. Körde endast länk, brukar inte köra dyrare på läder. Men just den svarta 58an verkar göra sig fint på brunt läder

Vill tipsa om denna Hydronaut på 36 mm! Från vår grannland Danmark. Till sig själv eller ens bättre hälft. @Been något för din fru? Ni kan rocka Hydronaut tillsammans.

Ja den är ju snygg men hon är ute efter min BB36 , hon kanske får ta den då jag väntar på en 90 tals bretling chronomat som kommer i morgon.

Tillbaka
Topp