Linus054
Basic
Grymt!På tal om att testa olika på BB58… här på milanese mesh från Staib. Det kanske inte är för alla men jag gillar det.![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt!På tal om att testa olika på BB58… här på milanese mesh från Staib. Det kanske inte är för alla men jag gillar det.![]()
![]()
![]()
![]()
Skulle kunna bli en silver för mig (om) det visar sig att easylink lösningen som @Ljungen och @Burnman ska prova faller väl utIngen som slagit till på en BB36 med silvertavlan ännu? Jag är lite sugen på att ev. komplettera med den då den svarta känns för safe (lite tråkig). Gillar även den blåa men har en tendens att ofta köpa blå klockor.
![]()
Kollade på en och var redo att köpa men 36mm var för liten och 41mm för stor.Ingen som slagit till på en BB36 med silvertavlan ännu? Jag är lite sugen på att ev. komplettera med den då den svarta känns för safe (lite tråkig). Gillar även den blåa men har en tendens att ofta köpa blå klockor.
![]()
Intressant, den blå och den svarta konkurrerar för min del för mkt med andra. Men denna har lite potenial.Ingen som slagit till på en BB36 med silvertavlan ännu? Jag är lite sugen på att ev. komplettera med den då den svarta känns för safe (lite tråkig). Gillar även den blåa men har en tendens att ofta köpa blå klockor.
![]()
Härligt! Det är just detta jag gillar med den svarta att det är ett riktigt litet Strap monster och blir en helt annan klocka. Har inte upplevt det till samma grad med den blå.Prova grönt Nato på den svarta sa nån, blev ju riktigt bra!
![]()
Testade alla 3 och tyckte att den i silver bars lite större (vilket är positivt). Hade kanske önskat att visare och även index var i svart för mer kontrast. Dock är det mycket mer elegant med silver till en sunburst tavla. Den är helt klart mycket bättre irl än på bild.Intressant, den blå och den svarta konkurrerar för min del för mkt med andra. Men denna har lite potenial.
Tjusigt!I’m back
![]()
Eller ful-fultHaha, tänker att det kan bli ful-coolt![]()
Den gör sig riktigt bra på kort den dära
Den gör sig riktigt bra på kort den dära![]()
Nu har jag fått min med.
Måste erkänna att det är bättre balans med den tavlan än på den jag har!Fy fasen vad nöjd jag är med denna
![]()
![]()
Grattis kul med en till i trådenNu har jag fått min med.
Kul välkommen tillbaks , väntar på dina grymma bilderI’m back
![]()
Kul välkommen tillbaks , väntar på dina grymma bilder![]()
Den är ju grymt snygg på länken asså. Får nog införskaffa en länk framöver-Tack så mycket
![]()
Den är ju grymt snygg på länken asså. Får nog införskaffa en länk framöver![]()
Just nu kör jag ett svart canvas på min. Har länk till min blåa men ska nog skaffa en till den svarta med-Jag trodde att jag skulle vara i behov av en halvbit (såna som US håller på att släppa). Men jag lyckades att få till den perfekta längden på länken och det känns super skönt
BB är stapmonster så den kan man bära på massa olika band. Vad bär du din på?![]()
Just nu kör jag ett svart canvas på min. Har länk till min blåa men ska nog skaffa en till den svarta med![]()
Man vill oftast ha mer-Jaha, då har du allt su behöver och lite till redan egentligen![]()
Svart tavla med stavindex är ej möjligt har jag för mig, detta eftersom tavlan ej tillhör din referens. Men dubbelkolla för säkerhetsskull.Den mentala kollapsen är åtgärdad. Denna får faktiskt stanna! Funderar på att kolla med AD om det är möjligt att beställa och byta till en svart tavla med stavindex. Tycker den ser riktigt fin ut! Självklart behålla denna tavla också.
![]()