Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Prydligt. Jag brukar klippa bort underdelen så det blir lite mer slimmat.New strap who dis
![]()
Just ja… samt FXD-versioner i kolfiber för Alinghi/Redbull-sponset (vanlig trehandare resp kronograf) samt en kronograf för cykelteamet.
Korrekt. My mistakeJag kanske är ute på cykeln men första generationen finns väl inte i blå? Jag har då inte sett nån iaf.
Det verkar poppis men för mig blir det obalans då. Vill jag ha det slimmat kör jag hellre tvådelatPrydligt. Jag brukar klippa bort underdelen så det blir lite mer slimmat.
Borde väl komma under Watches and wonders i början av aprilNär släpper Tudor sina nyheter?
Känns väl tveksamt att det kommer några mellansläpp nu så Watches& Wonders 1 AprilNär släpper Tudor sina nyheter?
Sitter som en smäck! Den kan han få behålla tycker jagGäller att indoktrinera dom tidigt
![]()
Lag den selv ved å "bake" den originale i ovnen.Måste fråga, har det kommit ut eftermatknads insert till BB54? Hade varit trevligt med en insert som är i gult/gult likt tavlan och visarna.
Inte vad jag vet, finns endast till BB58-modellerna och 41mm GMT tror jag.Måste fråga, har det kommit ut eftermatknads insert till BB54? Hade varit trevligt med en insert som är i gult/gult likt tavlan och visarna.
Då ändras färgen på det svarta också?Lag den selv ved å "bake" den originale i ovnen.
Ikke så sikker på det. Jeg har ikke peiling på det å lage replica, men slike forum har ofte en slik "oppskrift" på å lage urskiver, visere og insert til å eldes og bli mer gule med "patina".Då ändras färgen på det svarta också?
Testa på din.Ikke så sikker på det. Jeg har ikke peiling på det å lage replica, men slike forum har ofte en slik "oppskrift" på å lage urskiver, visere og insert til å eldes og bli mer gule med "patina".
Ha, ha. Liker at den IKKE er "gilt", så ikke noe poeng for meg å løse noe som ikke er et problem.Testa på din.![]()
Tack för tips.@SeikoZ Du får spørre Steel Reef om å lage en, siden de har så mange andre til Tudor.
![]()
“Sundown” Gilded Precision GMT Bezel
Introducing the Sundown Precision GMT Bezel A striking fusion of deep black and gilded gold, the Sundown bezel reflects the beauty of twilight and the elegance of a setting sun. Inspired by the timeless sophistication of a pilot’s uniform, it combines durability with a refined aesthetic for a...steelreef.com
StealthyNågon gick lös med tuschpenna. Kan bara hoppas att det inte är permanent tusch
![]()
Ser ju bättre utNågon gick lös med tuschpenna. Kan bara hoppas att det inte är permanent tusch
![]()
Ser ju bättre ut![]()
Vad blev det för något? Ser ut som en rolig penna du fick med. Stort grattis! Och fler bilder kanske?Besök i huvudstaden..
![]()