I also tried the Ultra, and even though it’s bigger, it felt like the proportions were more compact than the 500m. I really love this one!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ultra ftw!![]()
I also tried the Ultra, and even though it’s bigger, it felt like the proportions were more compact than the 500m. I really love this one!
Exakt känslan jag har haft allteftersom jag sett mer bilder på nya 58an. Den är bra, absolut, men tror man glider in i ett mittimellan mischmasch som bara blir personlighetslöst i slutändan.Jag vet inte vad jag ska tycka om Tudor ska byta till lollipop-sekund på BB58 m fl, snowflake på timma och sekund är ju Tudordykare för mig.
Jag var inne på Bergströms i veckan och kikade och alla Pelagos har snowflake på s+h men på BB58 saknades det och det påverkar karaktären på BB58 (tråkigare).
Tänker att de bör gå hela vägen till rund mercedes el liknande på timvisaren för BB-serierna om de ska ta bort den från sekunden. Nu blandas formspråket vilket jag tycker blir märkligt med snowflake på timman, "vad är det för knasig ruta på den korta visaren???" ...
Jag är jävig
![]()
(ursäkta bildkvalitén: iPhone med för många linser
Skärmklipp från Worn & Wound med sidan på nya BB58. Ser bra ut! Tunnare klocka kan innebära tjockare baklock men här verkar det vara en fin profil.
![]()
Nej, wristbuddyÄr det ett Rubber B?
![]()
Lite gammelTudor på en torsdag efter alla nysläpp senaste veckan.
Där satt denRöd BB58 med ny länk hade varit magiskt![]()
Den är schysst den där!Äntligen finns det en 36a i ägo igen![]()
![]()
![]()
![]()
Nä bara på sommaren , just nu har jag ju ett grått suede på min 925, men snart åker det gröna, gråa ,vita eller oranga gummit på
Varför skulle dessa två (BB68) kombinationer ersätta svart och blå 58?Tror vi dessa färger ersätter nuvarande BB58 när kompisar till den nya röda släpps. Det vore ju väldigt konstigt om två versioner av BB58 ska leva parallellt.
Det känns ju lite som ett test hur marknaden reagerar. Plus att även Tudor borde förstå att den röda inte kommer sälja mest.
![]()
Frågan är väl snarare hur länge Tudor kommer att sälja blå och svart BB58 med det "gamla" urverket.Varför skulle dessa två (BB68) kombinationer ersätta svart och blå 58?
Helt olika färgkombinationer så om dessa skulle ersätta svart och blå så ”utökar du” familjen med ytterligare två…
Väldigt troligt.Frågan är väl snarare hur länge Tudor kommer att sälja blå och svart BB58 med det "gamla" urverket.
Den är schysst den där!