Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vanguard eller WatchwearOm man vill ha ett gummi till en 54:a vilket är bästa valet då?
Jag ställde mig i intressekön på den röda i lördags, frågade samtidigt om uppskattad leveranstid men de visste inget än, berodde ju på hur tilldelningen skulle bli, verkade för tidigt än att svara på det. (Krons)Ni som ställt er i kö på nya röda bb58, har ni fått något estimat? Verkar den poppis?
Äsch kör gubbslappt!Tillbaka med en Tudor på armen men skulle behöva en halvlänk, någon som har en över ?
![]()
Jag hade köpt denna microjustering om jag va duTillbaka med en Tudor på armen men skulle behöva en halvlänk, någon som har en över ?
![]()
Tack för tipset!Jag hade köpt denna microjustering om jag va du
![]()
Black Bay Fifty-Eight
Instantly extend or shorten your Black Bay bracelet by 5mm. Half link to full link. Add a new dimension of functionality to your Black Bay with 'on the fly' adjustment. Brushed & mirror polished 316L stainless steel blends seamlessly with Tudor OEM bracelets. Comfort link design, machined to a...steelreef.com
Hook & Loop FTW.Nytt på armen idag.![]()
Inspirationen kommer från dig.Hook & Loop FTW.![]()