• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min väns monochrome!
IMG_6507.jpeg

Ska införskaffa tudors titanspänne för gummiband till min bb58 silver och tänkte kolla om ni har några bra band att rekommendera där Tudors titanspänne passar?

Heads up till alla FXD-kamrater (funkar till annat också såklart). Erika’s Originals 22 mm anpassade till FXD. De två till vänster är obetydligt använda, de två till höger är sprillans nya och oanvända.
IMG_7878.jpeg

Finns det någon BB58 GMT ägare här som har införskaffat detta insert från Steelreef? Är nyfiken på hur det upplevs i verkligheten

IMG_4017.png

Och en bild på min 41 GMT med Nightfall-insert för skojs skull 😊

IMG_2914.jpeg

Bilagor

• IMG_4017.png
    IMG_4017.png
    239.9 KB · Visningar: 1
Finns det någon BB58 GMT ägare här som har införskaffat detta insert från Steelreef? Är nyfiken på hur det upplevs i verkligheten

IMG_4017.png

Och en bild på min 41 GMT med Nightfall-insert för skojs skull 😊

IMG_2914.jpeg
Äger inte en gmt men är lite sugen på att beställa ett insert från dom och modda min 58:a till en harrods 😁 Ej fått tummen ur än riktigt och bestämt mig om det är värt det 😬 IMG_6937.png

Äger inte en gmt men är lite sugen på att beställa ett insert från dom och modda min 58:a till en harrods 😁 Ej fått tummen ur än riktigt och bestämt mig om det är värt det 😬 IMG_6937.png
Kör bara kör!!!! Älskar den modellen hexagon Det enda jag kan intyga är att inserten håller OEM-kvalitet utan tvekan. De är riktigt riktigt välgjorda.

Vad är det som gör att kanske inte skulle vara värt det?
Är sugen på en Harrods men mina klena 17cm handleder tror jag blir för tunna. Fick mig dock en tankeställare nu.....en 58a med mod...😆

Vad är det som gör att kanske inte skulle vara värt det?
Är sugen på en Harrods men mina klena 17cm handleder tror jag blir för tunna. Fick mig dock en tankeställare nu.....en 58a med mod...😆
Det kan bara bli succé. Jag har sagt det förut men min GMT gick från att hänga löst i lådan till min absoluta favorit när jag bytte till ett helsvart insert :)

Tycker det är synd att Steel reef inte har några produktbilder med deras bezels monterade, eller så är det jag som är blind. Man hade gärna velat se resultatet!
Ja det finns bilder på vissa av modellerna men långt ifrån alla. Harrods-varianten ser ju sjukt intressant ut. De har även en variant på den som passar BB58 GMT.

Tillbaka
Topp