Min väns monochrome!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äger inte en gmt men är lite sugen på att beställa ett insert från dom och modda min 58:a till en harrodsFinns det någon BB58 GMT ägare här som har införskaffat detta insert från Steelreef? Är nyfiken på hur det upplevs i verkligheten
![]()
![]()
“Sundown” Gilded Precision GMT Bezel
Introducing the Sundown Precision GMT Bezel A striking fusion of deep black and gilded gold, the Sundown bezel reflects the beauty of twilight and the elegance of a setting sun. Inspired by the timeless sophistication of a pilot’s uniform, it combines durability with a refined aesthetic for a...steelreef.com
Och en bild på min 41 GMT med Nightfall-insert för skojs skull
![]()
Kör bara kör!!!! Älskar den modellen
Ja snygg är denKör bara kör!!!! Älskar den modellenDet enda jag kan intyga är att inserten håller OEM-kvalitet utan tvekan. De är riktigt riktigt välgjorda.
Vad är det som gör att kanske inte skulle vara värt det?
Det kan bara bli succé. Jag har sagt det förut men min GMT gick från att hänga löst i lådan till min absoluta favorit när jag bytte till ett helsvart insertVad är det som gör att kanske inte skulle vara värt det?
Är sugen på en Harrods men mina klena 17cm handleder tror jag blir för tunna. Fick mig dock en tankeställare nu.....en 58a med mod...![]()
Vad mäter din handled?Det kan bara bli succé. Jag har sagt det förut men min GMT gick från att hänga löst i lådan till min absoluta favorit när jag bytte till ett helsvart insert![]()
Ja precis, en BB GMT 41mm med 50 mm L2L. Handled ca 18 cmVad mäter din handled?
För visst är det GMT med lug2lug på 50 mm du har?
Den sitter som en smäckJa precis, en BB GMT 41mm med 50 mm L2L. Handled ca 18 cm
Tycker det är synd att Steel reef inte har några produktbilder med deras bezels monterade, eller så är det jag som är blind. Man hade gärna velat se resultatet!
Jag hittar inte ens bezeln som är på bilden, så jag är nog lika blind.Tycker det är synd att Steel reef inte har några produktbilder med deras bezels monterade, eller så är det jag som är blind. Man hade gärna velat se resultatet!
Om det är steel reefs på bilden ovan så är det den härJag hittar inte ens bezeln som är på bilden, så jag är nog lika blind.![]()
Ja det finns bilder på vissa av modellerna men långt ifrån alla. Harrods-varianten ser ju sjukt intressant ut. De har även en variant på den som passar BB58 GMT.Tycker det är synd att Steel reef inte har några produktbilder med deras bezels monterade, eller så är det jag som är blind. Man hade gärna velat se resultatet!
Och då är frågan hur den gröna färgen ser ut i verkligheten. Är den mest lik Harrods, Starbucks eller Kermit?Ja det finns bilder på vissa av modellerna men långt ifrån alla. Harrods-varianten ser ju sjukt intressant ut. De har även en variant på den som passar BB58 GMT.
Spontant skulle jag tro att den lutar mest åt Harrods, kanske något ljusare. Någon som sitter på en BB58 får offra sig tycker jagOch då är frågan hur den gröna färgen ser ut i verkligheten. Är den mest lik Harrods, Starbucks eller Kermit?
Vilken bezel är det på bilden? Så himla snygg!!
Jag hittade en bild på "Greenstorm" vilket är BB58 GMT-varianten av samma insert, dvs färgen tror jag är identisk. Ser sjukt sexig ut!Och då är frågan hur den gröna färgen ser ut i verkligheten. Är den mest lik Harrods, Starbucks eller Kermit?
Habba habba! Någon i tråden för verkligen ta en för laget och beställa hem enJag hittade en bild på "Greenstorm" vilket är BB58 GMT-varianten av samma insert, dvs färgen tror jag är identisk. Ser sjukt sexig ut!
![]()
![]()
Hade Tudor släppt denna själva så hade den sålt som smör är mitt tipsHabba habba! Någon i tråden för verkligen ta en för laget och beställa hem en![]()