Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det inte fel färg på numreringen, i förhållande till Harrods?Om det är steel reefs på bilden ovan så är det den här
Sjukt läcker men är numreringen på Harrods guldfärgade?Jag hittade en bild på "Greenstorm" vilket är BB58 GMT-varianten av samma insert, dvs färgen tror jag är identisk. Ser sjukt sexig ut!
![]()
![]()
Nej men det behöver inte vara sämre för det. Tror det blir riktigt snyggtSjukt läcker men är numreringen på Harrods guldfärgade?
Om det är steel reefs på bilden ovan så är det den här
Inte sämre men en på tok för stor kompromiss, för mig.Nej men det behöver inte vara sämre för det. Tror det blir riktigt snyggt
Ok. Men kompromiss från vad? Vill du ha en Harrods så köp en Harrods. Annars kommer det ju alltid bara vara en 58 som ser mer eller mindre ut som en…oavsett färg på texten. Tycker man att det är snyggt så är det bara att köra ju. Har du något emot gilt?Inte sämre men en på tok för stor kompromiss, för mig.
Förstår jag att skillnaden mellan Harrods och 58an är mer än guldfärgen på numreringen. Hade gärna haft en Harrods i 58ans storlek därför hade det för mig blivit en kompromiss i förhållande till originalet.Ok. Men kompromiss från vad? Vill du ha en Harrods så köp en Harrods. Annars kommer det ju alltid bara vara en 58 som ser mer eller mindre ut som en…oavsett färg på texten. Tycker man att det är snyggt så är det bara att köra ju. Har du något emot gilt?
Baserat på färgen på tavlan och visarna på Harrods så tror jag det kan bli ännu snyggare med guldfärgad text på insertet jämfört med vit, men det är ju en smaksak såklart.![]()
Om du har en 58 så hade det nog varit värt att prova ändå. Baserat på mina egna erfarenheter kring det svarta insertet så gissar jag att du hade blivit väldigt nöjd med resultatet.Förstår jag att skillnaden mellan Harrods och 58an är mer än guldfärgen på numreringen. Hade gärna haft en Harrods i 58ans storlek därför hade det för mig blivit en kompromiss i förhållande till originalet.
Hade jag haft en 58a hade jag provat, absolut. Nu står dock valet mellan vilken klocka jag ska köpa och då blir valet svårtOm du har en 58 så hade det nog varit värt att prova ändå. Baserat på mina egna erfarenheter kring det svarta insertet så gissar jag att du hade blivit väldigt nöjd med resultatet.
Yes!Hej!
Pelagos 42. Är det bara LHD som har foetina? Dvs gula lumen.
Tusen tack!
Snyggt!Sommarklockan för fjärde året
![]()
Snyggt!
Är lite sugen på att byta min blåa Chrono mot en FXD MN![]()
Jo den är väldigt bra blå samt bärs otroligt bekvämt …men lite sugen på nåt annat o tassat runt FXD ett tagMin FXD sitter säkert! Men Chronon är ju grym i blått?
Jo den är väldigt bra blå samt bärs otroligt bekvämt …men lite sugen på nåt annat o tassat runt FXD ett tag![]()
Tack men det behöver du inte. Behöver sälja min först alt hitta ett byte.Jag ska förbi Gassan på Schiphol nästa vecka. Ska jag kolla om det finns en FXD med rabatt mot list där?
Ingen vit bb pro på gång?Tudor torsdag![]()
![]()
Renoverad/ommålad tavla?Torsdag och första dagen tillbaka på jobbet efter lite ledighet. Det blir Tudor
![]()
Ja den har fått lite renovering och relume innan den kom till migRenoverad/ommålad tavla?
Ingen vit bb pro på gång?