Lägg varumärket åt sidan. Vilken är bäst tycker du?Svårt att motivera en vit pro när jag äger en polar.![]()
Men ska helt klart kika på den om några veckor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lägg varumärket åt sidan. Vilken är bäst tycker du?Svårt att motivera en vit pro när jag äger en polar.![]()
Men ska helt klart kika på den om några veckor![]()
Det blir ju svårt att inte nämna tjockleken( även att jag inte har ont av den när jag använder den)Lägg varumärket åt sidan. Vilken är bäst tycker du?
Jag har också kikat på Anchor Straps. Mjukt och smidigt? Utmärkt färg för övrigt!Nytt band till FXD, och Tudor torsdag
Lätt det bästa hittills!
![]()
![]()
![]()
Ja färgen är perfekt! Mjukt vet jag inte.. det är hårdare än Erikas, men dom sitter skönt! Sen gillar jag smidigheten att byta, plus deployment är nice när man ska byta klocka tre gånger om dagenJag har också kikat på Anchor Straps. Mjukt och smidigt? Utmärkt färg för övrigt!
Det är väl lika bra att jag lägger en beställning snarast.Ja färgen är perfekt! Mjukt vet jag inte.. det är hårdare än Erikas, men dom sitter skönt! Sen gillar jag smidigheten att byta, plus deployment är nice när man ska byta klocka tre gånger om dagen
Har tre olika färger nu och ett fjärde på väg![]()
Fan vad synd.. jag la en beställning för en timme senDet är väl lika bra att jag lägger en beställning snarast.
Se till att ta den dyra frakten.. annars stannar det hos DHL, pga sanktioner mot ryssland! Det ska med ett dokument som styrker ursprunget på stålet!Det är väl lika bra att jag lägger en beställning snarast.
Tack för tipset! Bra expertråd. Jag kör annars billigast möjliga frakt.Se till att ta den dyra frakten.. annars stannar det hos DHL, pga sanktioner mot ryssland! Det ska med ett dokument som styrker ursprunget på stålet!
Tog evigheter att lösa på min första beställning. Den skickade tillbaka till USA
Sen går det sjukt mycket snabbare.. jag hade dom på tre dagar!Tack för tipset! Bra expertråd. Jag kör annars billigast möjliga frakt.
Haha, ja kollar om nån är sugen iaf. Men det tar emot!
Skönt att höra att du är så nöjd av köpet!En vecka in och är fullkomlig kär i den. Från att ha skannat olika köp och sälj konstant till att knappt tittat alls. Finns ingen anledning att kolla längre.![]()
Nyss hemkommen med denna efter en trevlig bytesaffär
![]()
Grattis.Nyss hemkommen med denna efter en trevlig bytesaffär
![]()
Tackar! Hade en svart chrono under 2022 men den här nya länken är verkligen ett lyft utseendemässigt och T-fit är superbra. Saknat en blå klocka ett litet tag också.Grattis.
Vad bytte du bort om man får fråga?Tackar! Hade en svart chrono under 2022 men den här nya länken är verkligen ett lyft utseendemässigt och T-fit är superbra. Saknat en blå klocka ett litet tag också.
En grön Omega SMPVad bytte du bort om man får fråga?
Har ju 5 link på min röda 58 och den är ju väldigt trevlig.Tackar! Hade en svart chrono under 2022 men den här nya länken är verkligen ett lyft utseendemässigt och T-fit är superbra. Saknat en blå klocka ett litet tag också.