• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_3711.jpeg
Svårt att motivera en vit pro när jag äger en polar.
Men ska helt klart kika på den om några veckor 😊
Lägg varumärket åt sidan. Vilken är bäst tycker du?

Jag har också kikat på Anchor Straps. Mjukt och smidigt? Utmärkt färg för övrigt!
Ja färgen är perfekt! Mjukt vet jag inte.. det är hårdare än Erikas, men dom sitter skönt! Sen gillar jag smidigheten att byta, plus deployment är nice när man ska byta klocka tre gånger om dagen 🤣

Har tre olika färger nu och ett fjärde på väg :cool:

Ja färgen är perfekt! Mjukt vet jag inte.. det är hårdare än Erikas, men dom sitter skönt! Sen gillar jag smidigheten att byta, plus deployment är nice när man ska byta klocka tre gånger om dagen 🤣

Har tre olika färger nu och ett fjärde på väg :cool:
Det är väl lika bra att jag lägger en beställning snarast.

Se till att ta den dyra frakten.. annars stannar det hos DHL, pga sanktioner mot ryssland! Det ska med ett dokument som styrker ursprunget på stålet!
Tog evigheter att lösa på min första beställning. Den skickade tillbaka till USA
Tack för tipset! Bra expertråd. Jag kör annars billigast möjliga frakt.

Tillbaka
Topp