Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Dusty pink!", som sambon hade sagt.Första Tudorn! Grym men är ändå osäker…
Vad tycks? Jag tycker nog Rolex OP Candy pink har finare rosa färg.
Det går i vågor. En period upplevde jag att var och varannan annons på KS gällde en P39. Jag tycker att den verkar vara väldigt populär rent allmänt.Är 39an ovanlig? Det vill säga inte lika populär, eller är dom så bra att dom inte säljs vidare i lika stor utsträckning?
Precis. När jag sökte en Pelagos 42 så tyckte jag att alla till salu var 39.Det går i vågor. En period upplevde jag att var och varannan annons på KS gällde en P39. Jag tycker att den verkar vara väldigt populär rent allmänt.
Det går i vågor. En period upplevde jag att var och varannan annons på KS gällde en P39. Jag tycker att den verkar vara väldigt populär rent allmänt.
Spara på, det är en grym klocka! Men du lär behöva prova den först, låset är definitivt inte för alla.
Är det att låset är för stort? Sett lite youtube filmer att folk stör sig på storleken i förhållande till bandet, mest estetiskt.
Får bli en resa till en återförsäljare, bättre att döda drömmen tidigt i så fall!
Det gör du rätt i.Är det att låset är för stort? Sett lite youtube filmer att folk stör sig på storleken i förhållande till bandet, mest estetiskt.
Får bli en resa till en återförsäljare, bättre att döda drömmen tidigt i så fall!
Ah tack för infon.Det gör du rätt i.
För somliga utgör låset inget problem, men det är onekligen långt. Vilket jag misstänker kan bli besvärligt beroende på den egna handledens form och storlek. Personligen fann jag att dykarförlängningen sabbar mer än vad den tillför, då jag upplevde att låset kändes glappigt i den änden. För egen del är det en perfekt klocka sånär som på låset. Men, som sagt, högst subjektivt.
Tack, har sett deras gummin också men det var just med endlinks som jag tänkte på.
Tack, den är go faktiskt. Gillar den mycketDen här var vacker![]()
Tack, den är go faktiskt. Gillar den mycket![]()
Tavlan, boetten armbandet , allt orört, fantastisk är den, rena porren!!!
På tal om att en variant som passar till GMT:n så stötte jag på det här klippet:Ja det finns bilder på vissa av modellerna men långt ifrån alla. Harrods-varianten ser ju sjukt intressant ut. De har även en variant på den som passar BB58 GMT.
Nice! Den såg riktigt bra ut, inte sett den varianten ”live” tidigare.På tal om att en variant passar till GMT:n så stötte på det här klippet:
Där fick vi också svaret om den lik Harrods, Starbucks eller Kermit. Absolut åt Harrods-hållet. Tyvärr lite "platt" tycker jag nogNice! Den såg riktigt bra ut, inte sett den varianten ”live” tidigare.
Jag har ju den helsvarta som du säkert vet.![]()
Jag tycker det ser ut som att de till BB58/BB58GMT har en något ljusare färg än denna, som är till "vanliga" GMT.Där fick vi också svaret om den lik Harrods, Starbucks eller Kermit. Absolut åt Harrods-hållet. Tyvärr lite "platt" tycker jag nog![]()
Grym! Vad tycker du? Är så nära att slå till…![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fick paketet idag! Dottern ville gärna vara med också. Nu ska jag börja repa den här godbiten!
Känns bra! Har typ allt jag behöver som jag citerade innan i tråden. Perfekt storlek för mig, inte rolex (dumt att ha rolex på mitt jobb) och rejäl kvalité ändå! Kan återkomma längre fram när jag haft den ett tagGrym! Vad tycker du? Är så nära att slå till…