• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nytt in! Början på en lång och fin vänskap månne?

IMG_6687.jpeg

Återkoppling.. helvete vad den växer på en dag för dag… svårt att låta bli att titta och ta foton.. hoppas det inte eskalerar mer, för då lär frugan snart bli svartsjuk..
IMG_7354.jpeg
Och när du mot all förmodan känner att du vill förnya den lite så köper du det gröna insertet från Steelreef, deal? 😀

Med rosé-visare så blev dessa helt annorlunda. Passar särskilt bra på den vita
IMG_0565.jpeg
IMG_0566.jpeg

Detta kan vara den snyggaste Pelagosen hittils av alla militär/special ops-versioner
IMG_0567.jpeg

Saknar min two-liner så får nog bli en sån härnäst. Den som lades ut här på K&S såldes snabbt så måste vara snabbare på kanppen nästa gång

Med rosé-visare så blev dessa helt annorlunda. Passar särskilt bra på den vita
IMG_0565.jpeg
IMG_0566.jpeg

Detta kan vara den snyggaste Pelagosen hittils av alla militär/special ops-versioner
IMG_0567.jpeg

Saknar min two-liner så får nog bli en sån härnäst. Den som lades ut här på K&S såldes snabbt så måste vara snabbare på kanppen nästa gång
De är fortfarande silver mig veterligen eller var det där någon mod?

Är M79360B svår att få tag på i butikerna som säljer den eller är det någon form av falsk hype som springer runt och blottar sig?

Är M79360B svår att få tag på i butikerna som säljer den eller är det någon form av falsk hype som springer runt och blottar sig?
Jag svarar mig själv eftersom Klarlund var snabbade än forumet. Den finns i butik. Om någon annan skulle få för sig att undra detsamma. Frågan är om man kan få lite rabatt också... 🤔 Sist jag frågade Krons om en BB Chrono gav de 10% men det var förra året. Känns som att klockstormen lagt sig rejält nu så det borde kanske kunna gå att få något litet.

Tillbaka
Topp