Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att den blå är svårsåld är totalt obegripligtKöpte en flinga idag! Så eftersom ingen verkar vilja köpa den blå så sitter jag på två Subbar nu
![]()
![]()
Ja snart får jag nog bara behålla den ändå, för jag gör en sån jävla fet torsk om nån köper denAtt den blå är svårsåld är totalt obegripligtDen är ju dessutom högst rimligt prissatt.
Bred o kanske omöjlig fråga,Ja snart får jag nog bara behålla den ändå, för jag gör en sån jävla fet torsk om nån köper den![]()
Över tid går ju inte att veta men min killgissning är Omega-utveckling(ish).Bred o kanske omöjlig fråga,
Hur håller sig dem moderna Tudor klockorna värdet?
Nu citerade du Lime som har en tudor från 90-talet till salu. Verkar vara större spread på priserna där och de har nog sannolikt haft en god prisutveckling sedan ny (oklart vad de listade på 90-talet).Bred o kanske omöjlig fråga,
Hur håller sig dem moderna Tudor klockorna värdet?
@MaiPenRai har haft en vet jagNågon som har testat den här länken till 58GMTn? https://unclestraps.com/collections...utive-bracelet-for-the-tudor-black-bay-58-gmt
Jag hade den länken och den var helt ok för det priset. Kanske lite ”kantig” men det var inget som jag upplevde som ett problem.Någon som har testat den här länken till 58GMTn?
![]()
No-Clasp Executive Bracelet (for the Tudor Black Bay 58 GMT)
When Tudor released the Black Bay Pro the watch community went wild. While hard to acquire at first, pictures started occasionally cropping up on watch forums and Instagram accounts. For many of us, not only was there a wait, but many of the ones that became available were the no-bracelet...unclestraps.com
Riktigt snygg komboJag hade den länken och den var helt ok för det priset. Kanske lite ”kantig” men det var inget som jag upplevde som ett problem.
![]()
Skön comboSub idag
![]()
Den första sysslar med lurendrejeri och den andra är seriös gråhandlare. Tycker dock överlag att gråhandlarna i Sverige, på både Tudor och Rolex, ligger för högt, särskilt om man jämför med Tyskland.En viss prisskillnad mellan olika gråhandlare. Somliga har mer marginaler än andra.
![]()
Tudor Black Bay 58 GMT 39mm Coke Fullset 2025 Ny säljes i Borås | Blocket
62900 kr - Klockor - Borås - Tudor Black Bay 58 GMT Refnr 7939G1A0NRU Verkcal Cal Automatiskt MT5450-U Metas Gångreserv 65 timmar Årsmodell 2025 Storlek 39m...www.blocket.se
![]()
Tudor Black Bay 58 GMT Oanvänd säljes i Stockholms stad | Blocket
47000 kr - Klockor - Östermalm, Djurgården - Tudor Black Bay 58 GMT Ref Nr. M7939G1A0NRU-0001 Storlek: 39 mm Skick: Oanvänd Årsmodell: 2025 Boett: Stål Ba...www.blocket.se
Tänk om 925 hade Jubilee medBB58 X 2![]()
Släng på 58an som bete och se vad som nappar58:an fick följa med på årets fiskeresa i år igen
![]()
Skitfiske på dig58:an fick följa med på årets fiskeresa i år igen
![]()