Grymt bra![]()
Sommarklockan på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt bra![]()
Sommarklockan på
Checkar mina boxar som tur är.Designinspirationen är ju dock fortfarande densamma? Är ju det jag belyser. Huruvida de faktiskt används som verktygsur """på varven""" eller någon annanstans spelar väl ingen roll?
Designinspirationen är ju dock fortfarande densamma? Är ju det jag belyser. Huruvida de faktiskt används som verktygsur """på varven""" eller någon annanstans spelar väl ingen roll?
Riktigt snygg!Ny 54a, perfekt inför sommaren!
![]()
https://www.tudorwatch.com/en/watch-family/daring-watches/m79000-0001
Håller helt med dig.Designinspirationen är ju dock fortfarande densamma? Är ju det jag belyser. Huruvida de faktiskt används som verktygsur """på varven""" eller någon annanstans spelar väl ingen roll?
Fikk dessverre litt sånn der Tactical Frog gone wrong vibber av denne.Om bezeln är såhär blank i verkligheten har jag absolut ändrat min åsikt. Det här var inte alls särskilt snyggt..
![]()
Bandet är en specialvariant baserad på Zulu Alphas vanliga Otan. Det enda som skiljer är mig veterligen WOE-insignian och att det möjligtvis har en annan nyans än deras vanliga (de har två gröna varianter). Jag har provat samtliga av deras olika modeller. Kvalitetsmässigt är de enastående.Någon som provat detta band?
Se där ja!Bandet är en specialvariant baserad på Zulu Alphas vanliga Otan. Det enda som skiljer är mig veterligen WOE-insignian och att det möjligtvis har en annan nyans än deras vanliga (de har två gröna varianter). Jag har provat samtliga av deras olika modeller. Kvalitetsmässigt är de enastående.
TILLÄGG: På föregående sida sitter deras nya Polaris på min svarta FXD.
Står i de tekniska specifikationerna. Jag tycker tavlan är skithäftig men klockan för övrigt är alldeles för liten och bezeln är inte min smak direkt.Om bezeln är såhär blank i verkligheten har jag absolut ändrat min åsikt. Det här var inte alls särskilt snyggt..
![]()
Bezel
60-minute unidirectional bezel in stainless steel with mirror-polished steel insert devoid of minute graduations
Vore grymt om det kom en BB36 i titan framledes.![]()
Bekvämaste klockan jag burit med jubilee och T-fit
Vanguard har släppt nytt gummi med inbyggd microjustering. Ser trevligt ut!
![]()
Om det redan finns curved end CTS gummin är det väl bara att komplettera med valfritt snabbjusteringsspänne för samma upplevelse?Detta ser ju väldigt trevligt ut, men ganska dyrt med 160 USD plus allt som tillkommer.
Hur lång tid tror ni det tar innan typ watchwear kan komma med en motsvarighet till betydligt mildare pris?
Vanguard har släppt nytt gummi med inbyggd microjustering. Ser trevligt ut!
![]()
Detta ser ju väldigt trevligt ut, men ganska dyrt med 160 USD plus allt som tillkommer.
Hur lång tid tror ni det tar innan typ watchwear kan komma med en motsvarighet till betydligt mildare pris?
Om det redan finns curved end CTS gummin är det väl bara att komplettera med valfritt snabbjusteringsspänne för samma upplevelse?
Riktigt nice! Har du kvar BB54:an också? Såg att den varit ute till försäljning nämligen. Hur skulle du rangordna dessa två?![]()
Bekvämaste klockan jag burit med jubilee och T-fit
Har kvar den just nu men säljes nog i veckan.Riktigt nice! Har du kvar BB54:an också? Såg att den varit ute till försäljning nämligen. Hur skulle du rangordna dessa två?
Ett borstat jubilee på 54an vore grymtHar kvar den just nu men säljes nog i veckan.
![]()
Grym duo! BB54 är helt klart sportigare. BB36 mer dressad men urtavlan ger den ändå en sportig touch. Båda har ju T-fit men jubilee gör BB36 skönare att bära.
unclestraps.com
Riktigt bra sommarklocka, avis!When in Greece
![]()
Håller med, riktigt bra kombination. Egentligen allt man behöver för både vardag och fest.Har kvar den just nu men säljes nog i veckan.
![]()
Grym duo! BB54 är helt klart sportigare. BB36 mer dressad men urtavlan ger den ändå en sportig touch. Båda har ju T-fit men jubilee gör BB36 skönare att bära.
I valet och kvalet om jag ska byta bort denna skönhet mot en blå FXD inför sommaren. Ambivalensen är total.
![]()
Nä då blir det för många blå kulörer i lådan.