• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

T-fit är välkommet vid 30 grader 🌞
1752672090852.jpeg

Varit inne och kikat i denna mysiga tråd ett tag och börjar bli sugen på en Tudor. Hur är BB kronografen? Kom jubilee-länken i år? Upplevs den tunn? :)
BB kronografen upplevs ej som speciellt tunn utifrån min erfarenhet utan snarare åt andra hållet. Dock kan jag tycka att den med nya 5-link länken sitter riktigt bra och komfortabelt på handleden. Känslan med oyster är att den bärs något större. Jubilee aka 5-link kom 2024 vill jag minnas till bla den blå men till den svarta och vita så blev dom uppgraderade i år. Finns även en rosa och turkosaktig tavla, som du säkert redan har koll på :) Rekommenderar att du går till en AD om du har möjlighet för att prova.
Här är den blå på min 17,5 handled
1752930162478.jpeg

1752930175784.jpeg

BB kronografen upplevs ej som speciellt tunn utifrån min erfarenhet utan snarare åt andra hållet. Dock kan jag tycka att den med nya 5-link länken sitter riktigt bra och komfortabelt på handleden. Känslan med oyster är att den bärs något större. Jubilee aka 5-link kom 2024 vill jag minnas till bla den blå men till den svarta och vita så blev dom uppgraderade i år. Finns även en rosa och turkosaktig tavla, som du säkert redan har koll på :) Rekommenderar att du går till en AD om du har möjlighet för att prova.
1752930162478.jpeg

1752930175784.jpeg
Sjukt snygg!

1752930162478.jpeg

1752930175784.jpeg
Riktigt trevlig. Jubilee känns som ett givet val. Får knalla ner och testa hos Bergströms. Den rosa var ju väldigt rolig men den är limiterad? Gråhandlarna tog ju över 100k för den vilket är helt uteslutet 😅

Tillbaka
Topp