Instämmer! Trevlig torsdag! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser lila utSvårt att fånga på bild hur blå den här tavlan är
![]()
Kör du orginallänken på? Såg nu att man får den när man köper chrono.
Nej, jag köpte ett Forstner här på Ks, va i kontakt m Ad i somras och original 5-link släpps först nästa vår.Kör du orginallänken på? Såg nu att man får den när man köper chrono.
I all välmening, var försiktig. Är det fotoförbud så är det. Inte säkert att den som ertappar är så pragmatiskt lagd.TT idag, bygga stålverk i Norrland funkar med titanklocka. Fotoförbud, men den vyn innehåller inget hemligt.![]()
En svensk Tiger håller tyst. Fotoförbudet finns av en anledning.TT idag, bygga stålverk i Norrland funkar med titanklocka. Fotoförbud, men den vyn innehåller inget hemligt.
![]()
Absolut, är inte såå noga här. Finns ett utkikstorn för allmänheten precis intill bygget så tror det är lugnt så länge man inte fotar kritiska detaljer.I all välmening, var försiktig. Är det fotoförbud så är det. Inte säkert att den som ertappar är så pragmatiskt lagd.
Snygg med jubilelänkHej! En dag försent men köpte min första Tudor igår. Otroligt nöjd![]()
Det var på tiden!Hej! En dag försent men köpte min första Tudor igår. Otroligt nöjd![]()
Jävligt ball!Verkar som att det är något (eller två) nytt på gång…
Ser ut som carbon
![]()
![]()
Vet inte vad det är för fel på mig. Brukar hata denna typ av hittepådesign… Men… Jag tycker den är svinfet!
Cool men lite för mycket na na na na na Batman!
Aldrig. Känns konstigt om klockan flänger omkring på handledenVar bara nyfiken, har ni så pass löst bandet att klockan kan glida över benet?
![]()
![]()
Jag tycker den var asful. Kanske ändrar åsikt sen men min spontana tanke var nog kort och gott: Vidrig
Nope. Den ska sitta så att den blir lagom tight på sommaren. Tycker jagVar bara nyfiken, har ni så pass löst bandet att klockan kan glida över benet?
![]()
![]()