Jag gillade aldrig 39mm-rangern men med den här nya urtavlan och storleken känns modellen som en helt annan klocka.Sjukt snygg! Hur kändes storleken 36mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillade aldrig 39mm-rangern men med den här nya urtavlan och storleken känns modellen som en helt annan klocka.Sjukt snygg! Hur kändes storleken 36mm?
Spännande, utanför CET?Ska ut och lufta GMTn snart
![]()
Spännande, utanför CET?![]()
ÄschNopeHade klarat mig lätt med en trehandare
![]()
![]()
nice!Provar nytt
![]()
36nice!
36 eller 39?
Då lär jag sälja min nya Ranger förstKom och köp![]()
Fan vilken skön feeling på enEgentligen borde jag bara sälja av allt annat (bortsett från g-shock och dressaren)
Bär ändå 58:an mer än 90% av tiden, och har så gjort i snart 6 år
![]()
thursday Kör hook and loop iställetNågon som har tips på vart man hittar snygga och bra Nato till BB58:an? Tänker först och främst enfärgat.
![]()
![]()
Dubbelpostar med en bild till på nya natot. Utöver möjligen att bläcket verkar blekna tämligen snabbt (om man nu vill ha stämpel) så är CWC riktigt bra tycker jag. Full home run om det varit nååååågot tätare mellan hålen i bandet. Rekommenderas @XTRMNTR
/J