Ser riktigt skarp utHär kommer några bilder. Har inte hunnit köra den så mycket men det kommer bli oftare nu när jag är tillbaka efter en lång resa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt skarp utHär kommer några bilder. Har inte hunnit köra den så mycket men det kommer bli oftare nu när jag är tillbaka efter en lång resa.
Tack, den är i bra skick överlag. Vanligtvis är tavla och bezel i sämre skick.Ser riktigt skarp ut
Kolla med KronsHoppas den finns att prova när en är i Fjollträsk i december. Gissar att det kommer dröja en stund likt 54an innan man kan köpa i butik.
Var inne på Krons igår och frågade om 36mm vit/beige Ranger, den fanns inte då @CosmoKolla med Krons
Magkänslan säger mig att den finns att klämma på
Kan tänka mig att det dröjer en stund innan den kommer ut i butik. Ska nog dit i mitten på december och hoppas den finns inne att prova då.Var inne på Krons igår och frågade om 36mm vit/beige Ranger, den fanns inte då @Cosmo
Testade läder ett par gånger när jag hade en BB58 GMT. Är ett läder av lite grövre sort.Är det någon här som möjligtvis kör läderband på BB58 GMT? Vore intressant att se hur det ser ut
Misströsta inte du kan säkert få testa och köpa denna istället. Du kan behöva en BB36:a igen.Kan tänka mig att det dröjer en stund innan den kommer ut i butik. Ska nog dit i mitten på december och hoppas den finns inne att prova då.
Snyggt! TackarTestade läder ett par gånger när jag hade en BB58 GMT. Är ett läder av lite grövre sort.
![]()
Grym dinka men den har jag fått closure påMisströsta inte du kan säkert få testa och köpa denna istället. Du kan behöva en BB36:a igen.
Ja eller hur det var ju ett tag sedan @CosmoMisströsta inte du kan säkert få testa och köpa denna istället. Du kan behöva en BB36:a igen.
Efter tretton stycken vore det konstigtGrym dinka men den har jag fått closure på![]()
Har kört på vitt gummi från Wrisrbuddys väntar på ett burgundy som dom håller på ta fram.
Icke då, endast 7 gångerEfter tretton stycken vore det konstigt![]()
Jag är enbart inne på min andra. Har lite att göra för att komma ikapp dig.Icke då, endast 7 gånger![]()
Fair enough, 2, 4 , 7, 13 same, sameIcke då, endast 7 gånger![]()
För Pelagos OG är såååå mycket bättreDåligt med pelagos ultra på forumet!?
Båda storlekarna finns på Nymans, gjorde en snabb test på vägen ut. Fin och bättre än den svarta. Men som Explorer ägare så skapar den inget villhöver. Vita 36mm är klart bättre än den större eller den svarta det i mitt tycke blir för mkt tom tavla på den större modellen.Kolla med Krons
Magkänslan säger mig att den finns att klämma på
Tänk om dom bara hade fortsatt med 2linern!För Pelagos OG är såååå mycket bättre
![]()