• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Provkör på nato

IMG_1303.jpeg

Äntligen hittat en Nato-lösning där man slipper den (enligt mig) bedrövliga flärpen eller byglar som bygger på bredden. Det ideala vore ett klassiskt spänne som på tvådelade band men det verkar vara näst intill omöjligt att hitta…
IMG_5328.jpeg

IMG_5331.jpeg
Snyggt!

Jag gillar ju spänena och flärpen men RAF-style är väldigt snyggt.

Varning för att Zulu Alpha har ett gäng såna som kanske faller i smaken och förstör plånboken 😅

1000015408.jpg

Har definitivt landat i BB54an som min moderna "bruks"Tudor, det blir en keeper.
Tycker fortfarande att Pelagos39 är den bästa moderna flingan men tunnheten och bärbarheten hos 54an gör den perfekt för just mig.
Nu får jag sellers remorse 🤦🏻😂. Men håller verkligen med, så grym klocka, sjukt balanserad också överlag vilken gör den riktigt bekväm att bära med T-fit. Undra om vi får se en navy blå BB54 i och med Tudors jubileum 2026.

Tänkte ändra looken på min 7919 Oysterdate från 57. Jag har haft den på ett läderband hittills, men köpte nu en aftermarket Oysterlänk från Tid&Ting. Passade utan egen modifiering, men ändlänkarna har inte en 100% passform men ändå högst dugligt skulle jag säga. Länken är dock skönt följsam att bära. Sammanfattningsvis är jag jäkligt nöjd!

Bilagor

• IMG_4400.jpeg
    IMG_4400.jpeg
    523 KB · Visningar: 5
  • IMG_4399.jpeg
    IMG_4399.jpeg
    610.1 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp