Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En googling säger mig att BB36 i regel är 19mm mellan luggarna men trots detta föreslår jag Watches OF Espionages Five-Eye nato för det hade varit skitsnyggt även om deras är 20mm breda. Om det bara diffar en millimeter uppåt på band jämfört med luggar ser det ändå väldigt bra/rätt ut i min ringa mening.Tips på nato som passar till gamla BB36?
![]()
Snyggt, tack för tips!En googling säger mig att BB36 i regel är 19mm mellan luggarna men trots detta föreslår jag Watches OF Espionages Five-Eye nato för det hade varit skitsnyggt även om deras är 20mm breda. Om det bara diffar en millimeter uppåt på band jämfört med luggar ser det ändå väldigt bra/rätt ut i min ringa mening.
Dom har matt finish på nylonbandet och det finns enfärgad, Bond-randig och med en röd eller svart rand i mitten.
Dom har också single-pass nato, både såna som är collabo med ZuluAlpha och helt egna versioner. Alla WoE straps är lite nedtonade i färger och finish, gör sig bra i alla lägen.
ZuluAlpha är annars väldigt väldigt trevliga, dyra som stryk men du får ju vad du betalar för när det kommer till natos. Dock är dom blankare i finishen men torkar snabbare och bekvämare natoband hittar du inte.
Crown & Buckle gör 19mm breda också, dom har många stiliga varianter och material.
Nedan: WoE x ZA Straps först och sen en WoE 5-Eye Striped oliv/svart så ser du lite skillnaden i finish och material. Båda är absolut toppkvalla enligt en annan.
![]()
![]()
Älskar Tudors original-nato. Kan för mitt liv inte förstå varför inte fler tredjepartstillverkare kan ta fram något som påminner om det.Tillbaka på original-Nato efter några månader på läder. Så otroligt bekvämt med Natoarmband![]()
Får jag fråga vad en service gick lös på? Har en likadan som kanske behöver lite kärlek snartInförskaffade mig min första Tudor för 1 månad sen, kom precis tillbaka från service! Mycket nöjd
![]()
Grymt bra på jubileeBlev att köpa en jubilee av US.
Kanske inte den nyttigaste kvällen
![]()
Valde att gå lokalt i Örebro till en tidigare Rolex AD och är mycket nöjd, gick på 3.5k vilket jag tycker är helt värt!Får jag fråga vad en service gick lös på? Har en likadan som kanske behöver lite kärlek snart![]()
Får suga på den! Tanken är nog att sälja min BB36 men frågan är om man säljer den att köparen får bra rabatt och lämna in själv på service haha.Valde att gå lokalt i Örebro till en tidigare Rolex AD och är mycket nöjd, gick på 3.5k vilket jag tycker är helt värt!
Ja precis, köpte min lite billigare med anledning av servicebehovet. Känns bra att ha en klocka som man vet är genomgångenFår suga på den! Tanken är nog att sälja min BB36 men frågan är om man säljer den att köparen får bra rabatt och lämna in själv på service haha.