• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vill minnas att han bytte in den hos Nymans. Kan tänka mig att guldringen kommer se förjäklig ut efter ett tag. Minns att när jag provade Nymans butiksex att även den som endast varit innanför butiken hade gott om repor här och var. Men det blir väl en del av charmen. Storleken på 39 boetten föredrar jag vs 36. Claspen är aningen stor på 39an + att länken inte smalnar av lika mycket som på 36, det är lite synd. Men även med den vetskapen så är jag osunt sugen på att prova 🤓 Matchning brukar jag inte vara så noga med här i Dalarna 🤠
Frågan är om den sålts i extremt få ex ny från AD eller om de flesta behåller den? Inte sett många till salu beggade. Det är väl min då 😬
Men du har ju funderat till och från i flera år. Bara göra slag i saken 🤗

Frågan är om den sålts i extremt få ex ny från AD eller om de flesta behåller den? Inte sett många till salu beggade. Det är väl min då 😬
Men du har ju funderat till och från i flera år. Bara göra slag i saken 🤗
Tror det är en relativt iskall modell 🥶
Ja det kanske är dags att släppa sargen och komma in i bling matchen. I värsta fall får det väl bli en flipp med förlust, som vanligt 🙃 Vi får se!

TT helt enkelt
IMG_0533.jpeg

Helt riktigt,den åkte för ett bra tag sen nu.
Minskade ner antalet klockor och behöll i princip bara min sub för att hitta nåt nytt, men sen tappade jag sugen lite och har varit lite off både på klockfronten och här på forumet. Jobbar på att hitta gnistan och nån ny kul klocka framöver .😁
Gillade verkligen klockan, från att jag fick testa @Burnman klocka på en gtg och det slutade med att jag köpte den när han ville avyttra den.
Tycker storleken var perfekt,men det är klart att polerat guld är ju alltid lika med repmagnet. Sen växte det väl fram eftersom att jag är nog ingen guldkille och de blir lite för mycket bling för mig.
Hittar man en beggad är det ju en no brainer om man gillar klockan med tanke på vad den kostar ny och vad den betingar på beg marknaden.

Helt riktigt,den åkte för ett bra tag sen nu.
Minskade ner antalet klockor och behöll i princip bara min sub för att hitta nåt nytt, men sen tappade jag sugen lite och har varit lite off både på klockfronten och här på forumet. Jobbar på att hitta gnistan och nån ny kul klocka framöver .😁
Gillade verkligen klockan, från att jag fick testa @Burnman klocka på en gtg och det slutade med att jag köpte den när han ville avyttra den.
Tycker storleken var perfekt,men det är klart att polerat guld är ju alltid lika med repmagnet. Sen växte det väl fram eftersom att jag är nog ingen guldkille och de blir lite för mycket bling för mig.
Hittar man en beggad är det ju en no brainer om man gillar klockan med tanke på vad den kostar ny och vad den betingar på beg marknaden.
Det blir helt klart att köpa en beggad om det nu blir någon. Känner mig kluven till guld och bling dock men tänker att det kanske behöver upplevas innan jag vet om det är för mig.
Vi får se helt enkelt 🤓

Tillbaka
Topp