Tudortorsdag var det va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter i samma båtBegränsat med KS-tid för tillfället och de få stunderna läggs i OWG-marstråden. Var tvungen att ta en litet span i KS bästa (?) tråd idag och droppar en dubbelpost från OWG. Lätt match hittills med 79090!
/J![]()
Annars kanske du kan be @Limeee köpa en så kan du köpa den av honom till förlust en vecka senare?!Tror det är en relativt iskall modell
Ja det kanske är dags att släppa sargen och komma in i bling matchen. I värsta fall får det väl bli en flipp med förlust, som vanligtVi får se!
Ja någon lär gå i fronten och ta smällen för att det ska kunna glädja andra i nästa ledDet är så jag och @Cosmo jobbar! KS egna välgörenhetsorganisation![]()
Det blir helt klart att köpa en beggad om det nu blir någon. Känner mig kluven till guld och bling dock men tänker att det kanske behöver upplevas innan jag vet om det är för mig.Helt riktigt,den åkte för ett bra tag sen nu.
Minskade ner antalet klockor och behöll i princip bara min sub för att hitta nåt nytt, men sen tappade jag sugen lite och har varit lite off både på klockfronten och här på forumet. Jobbar på att hitta gnistan och nån ny kul klocka framöver .
Gillade verkligen klockan, från att jag fick testa @Burnman klocka på en gtg och det slutade med att jag köpte den när han ville avyttra den.
Tycker storleken var perfekt,men det är klart att polerat guld är ju alltid lika med repmagnet. Sen växte det väl fram eftersom att jag är nog ingen guldkille och de blir lite för mycket bling för mig.
Hittar man en beggad är det ju en no brainer om man gillar klockan med tanke på vad den kostar ny och vad den betingar på beg marknaden.
Det blir helt klart att köpa en beggad om det nu blir någon. Känner mig kluven till guld och bling dock men tänker att det kanske behöver upplevas innan jag vet om det är för mig.
Vi får se helt enkelt![]()
Undrar om Tudor också leker med AI för hitta kombinationer på modeller inför W&W…
![]()
Intressant! Men pass för min del.Osäker om denna har varit uppe i tråden men Monochrome har lagt fram några förslag på vad som skulle kunna komma på Watches & Wonders. En BB54 i tvåton hade varit riktigt intressant känner jag
![]()
En blå P39 typ?Är väl dags att dom utrustar hela 58 linjen med T-Fit i år. En färgglad P39 vore kul med![]()
Ja det vore högst lämpligtEn blå P39 typ?
Pass på den men gärna en i navy blåOsäker om denna har varit uppe i tråden men Monochrome har lagt fram några förslag på vad som skulle kunna komma på Watches & Wonders. En BB54 i tvåton hade varit riktigt intressant känner jag
![]()
Hela BB-linjen för den delen. Hur kan man ha bytt länkar till chrono men inte till GMT Pepsi/Opaline ??? Det är ju samma case så bara att ta SAMMA länkar !Är väl dags att dom utrustar hela 58 linjen med T-Fit i år. En färgglad P39 vore kul med![]()
+1 på den. För jävligt att det ska vara så svårt att få tag i till Pepsin, de vägrar ju sälja länkar som inte "hör till modellen". suck.Hela BB-linjen för den delen för delen. Hur kan man ha bytt länkar till chrono men inte till GMT Pepsi/Opaline ??? Det är ju samma case och SAMMA länkar !
Hm ja, en blå vore inte fy skam det heller!Pass på den men gärna en i navy blå.
www.careofcarl.se
Men @CareOfCarl nu får ni skärpa er. 4/5 när lume pipen saknas?! Förklara gärna hur ni resonerat?!Funderade först varför den här var så billig.
Sen såg jag vad det var
![]()
Tudor Pre-Owned Black Bay 41 | Herr - Care of Carl
Klocka från Tudor Pre-Owned. Denna begagnade Tudor Black Bay är en tidlös klassiker. Med sitt automatiska urverk, Master Chronometer-certifiering och den karakteristiska snowflake-visaren är detta en pålitlig klocka att bäras i många år framöver.www.careofcarl.se
Lär väl gå på garantin att åtgärda men ja, den är ju defekt i nulägetMen @CareOfCarl nu får ni skärpa er. 4/5 när lume pipen saknas?! Förklara gärna hur ni resonerat?!
Sannolikt men att sälja den i skick 4/5. Oskick skulle jag säga…..Lär väl gå på garantin att åtgärda men ja, den är ju defekt i nuläget![]()