• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Även Monarchen och keramiska BBn var bra.

21142.jpg
20354.jpg
20339.jpg
20336.jpg
20338.jpg

Hjälp! Har detta hänt er någon gång?? Hela urtavlan är vriden... Va ute och käkade lunch och när jag kollar ned så ser jag detta??..
1000002790.jpg
Uppdatering, fick en offert av Bergströms på 13000kr med tillval att byta glaset som hade ett nagg.. bara att betala och de glad ut 🥲 tydligen så servar man inte dessa eta verk utan byter ut dem för er som inte visste detta (källa Bergströms) 😅 nåja den är klar om 6-8 veckor så kanske får bada lite i slutet av sommaren iaf!

Uppdatering, fick en offert av Bergströms på 13000kr med tillval att byta glaset som hade ett nagg.. bara att betala och de glad ut 🥲 tydligen så servar man inte dessa eta verk utan byter ut dem för er som inte visste detta (källa Bergströms) 😅 nåja den är klar om 6-8 veckor så kanske får bada lite i slutet av sommaren iaf!
Damn det var inte nådigt, 13 lax 😭

Damn det var inte nådigt, 13 lax 😭
Aj aj, ja det var saftigt! Tufft och jag hoppas att inget mer läggs till. Verkar vara lång historia bakom det hela… hur är en sne/vriden tavla kopplad till allt detta, hänger inte riktigt med? 😬

Aj aj, ja det var saftigt! Tufft och jag hoppas att inget mer läggs till. Verkar vara lång historia bakom det hela… hur är en sne/vriden tavla kopplad till allt detta, hänger inte riktigt med? 😬
Den har antagligen fått någon stöt eller liknande så att tavelpelarna gått av vilket resulterade i att tavlan låg löst på verket. Så byte av tavla och visare är inräknat i de priset (6800kr för den delen).

Den har antagligen fått någon stöt eller liknande så att tavelpelarna gått av vilket resulterade i att tavlan låg löst på verket. Så byte av tavla och visare är inräknat i de priset (6800kr för den delen).
Aha ok, tack för vidare utläggning! Man kan tycka att det ska till en redig stöt för att pelaren ska gå av i vanliga fall. Det positiva är att du får tillbaka en klocka som fått mycket specialbehandling, handpåläggning och TLC!!

Ingen som sitter på en Pelagos 39 som man önskar att bli av med :)?

tack har sett den men tänkte lite finare skick :)
dock bra pris!

Tillbaka
Topp