TT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske bara är ögat som luras, men tycker US jubilee är minst lika bra på BB58. Blir ju galet prisvärt om man plockar upp en för 26-29k + US jubilee på 1500 ink frakt.Utgångna BB58 på Tudors 5-länk. Hoppas de släpper en uppdaterad blå i detta format under året, annars lär den komma 2027.
![]()
Snyggt!Kanske bara är ögat som luras, men tycker US jubilee är minst lika bra på BB58. Blir ju galet prisvärt om man plockar upp en för 26-29k + US jubilee på 1500 ink frakt.
Svårslaget bang for the buck inför sommaren
![]()
![]()
Hyfsat habegär på den, ser välbalanserad utSåg denna jämförelse på IG på nya/gamla chronon.![]()
![]()
För att den saknar de snygga feknitarna? Fejk-folded links juJag säger bara, varför har jag inte köpt en sån här US länk för 3 år sedan.
![]()
GrymtJag säger bara, varför har jag inte köpt en sån här US länk för 3 år sedan.
![]()
Jag vet inte... Den påminner i färgkombination den klockan som Ramsay hade de första säsongerna av Kitchen Nightmares, och jag tyckte den var riktigt cool dåHyfsat habegär på den, ser välbalanserad utBlir bara till att invänta en mer sansad färg
![]()
Jo men färgen är cool, men i den prisklassen köper jag helst något lite mer diskret och mångsidigtJag vet inte... Den påminner i färgkombination den klockan som Ramsay hade de första säsongerna av Kitchen Nightmares, och jag tyckte den var riktigt cool då![]()
Där säger jag inte emot dig!!!!!Jo men färgen är cool, men i den prisklassen köper jag helst något lite mer diskret och mångsidigt![]()
Kan ha spelat in, men de vinner vilket som om de får fler att köpa deras chronos. Som när de lanserade bb58 och utökade marknaden istället, för dem som ej kan tänka sig 41mm. Verkar som de mer ville skapa ”hype” med den gula, och håller helt med att fler färger kommer komma, säkert svart och ev vit, relativt snart.Min gissning varför tavlan är gul är att om den hade varit vit eller svart så kanibaliserar den på 41mm; mao så kommer nog nya färger när 41mm börjar sälja slut
Tråktudor? Tudor om något märke har väl verkligen gått från klarhet till klarhet de senaste åren med monstersläpp på löpande band?Gillar verkligen att den är gul, det här var det bästa släppet tråk-Tudor gjort på länge. Vit eller svart blir för mkt Daytona.
Snygg! Är det en unclelänk?Fånga dagen lite innan nattskift
![]()
![]()
Helt riktigt, denna är detSnygg! Är det en unclelänk?
unclestraps.com
Kan inte tänka mig något tråkigare än Tudor-fanboys.Tråktudor? Tudor om något märke har väl verkligen gått från klarhet till klarhet de senaste åren med monstersläpp på löpande band?
Säg ett annat märke som möter fanboysen ens i närheten av Tudor?!