Som en riktig fan boy av fem-siffriga Rollar så är nog denna det närmsta de kommit i komfort. Den är riktigt bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som en riktig fan boy av fem-siffriga Rollar så är nog denna det närmsta de kommit i komfort. Den är riktigt bra.
Tror 36an kan sitta bra på dig också! Givet integrerade länken kan den nog bäras närmare 37mm.
Nää. Av fjällens struktur att döma skulle jag mer tippa på ValdemarenJäklar vad mycket gös du drar upp. Mälaren antar jag?
nä vid vår stuga som ligger vid en sjö som heter Valdemaren, ja och jag brukar få en eller två gösar per säsong men nu minst två vsrje dag.Jäklar vad mycket gös du drar upp. Mälaren antar jag?
Snyggt!!Blev även en 36mm Royal med light-blue tavlan![]()
![]()
![]()
Vad är det för gummi?![]()
Börjar arbetsdagen ute i soffan
![]()
Diss på allting som inte är på bilder tagna rakt uppifrån på nästan alla BlackBay. Hålplaceringen långt ner i bandhornen ihop med boettformen gör att banden aldrig sitter särskilt snyggt på dem i verkliga livet. På bild ser det helt ok ut.![]()
Grävde fram ett gammalt svart tropic. Hiss eller diss på en blå 58a?
Menar du även länkar när du skriver ”banden”?Diss på allting som inte är på bilder tagna rakt uppifrån på nästan alla BlackBay. Hålplaceringen långt ner i bandhornen ihop med boettformen gör att banden aldrig sitter särskilt snyggt på dem i verkliga livet. På bild ser det helt ok ut.
Nej nej, länkarna sitter ju perfekt med endlinks. Är bara textil/läder/gummibanden som hamnar långt ner i boetten.Menar du även länkar när du skriver ”banden”?
Jag tror att jag är med på vad du menar. Utan curved ends blir glipan mellan band och boett ofta för stor på BB-serien.Nej nej, länkarna sitter ju perfekt med endlinks. Är bara textil/läder/gummibanden som hamnar långt ner i boetten.
Ja, de hamnar lite långt ner, reflekterarade inte över det förstJag tror att jag är med på vad du menar. Utan curved ends blir glipan mellan band och boett ofta för stor på BB-serien.
![]()
![]()
Störde mig något otroligt på det i början, till den grad att jag scannade av hela jordklotet för curved-ends gummin (från Europa, Asien och USA). Blev ett gäng som numera bara ligger i lådan. Har vuxit till mig och inser att quick-release är så fruktansvärt smidigt att glipan är acceptabel med straight-endsDiss på allting som inte är på bilder tagna rakt uppifrån på nästan alla BlackBay. Hålplaceringen långt ner i bandhornen ihop med boettformen gör att banden aldrig sitter särskilt snyggt på dem i verkliga livet. På bild ser det helt ok ut.
Den meningen sagd från en balkong = bad combo!Glad TT! Scoutar väder inför en eventuell flygtur ikväll
![]()
Jag går emot strömmen och säger hiss. Gummiremmar som är formanpassade till boetten ser alltid fult ut.![]()
Grävde fram ett gammalt svart tropic. Hiss eller diss på en blå 58a?
Hehe nja så jobbigt på jobbet har jag det inte riktigt änDen meningen sagd från en balkong = bad combo!
Hoppas det var en annan flygtur som du tänkte på...
En sån flygtur ser riktigt trevlig ut! Bra valHehe nja så jobbigt på jobbet har jag det inte riktigt än
![]()
Syftade mer på en sån här flygtur![]()
Håller med. Åsikter: Jag gillar glapp och lite konstig passform framför perfektion utan själ. BB-boetten är i grunden ful, ursäkta, men det tycker jag. En liten klump med för höga bandhorn och tjock look från sidan. Det gör att hålen måste sitta långt ner.Jag går emot strömmen och säger hiss. Gummiremmar som är formanpassade till boetten ser alltid fult ut.
Vad är det för gummi?
Spännande! Det kan ju inte bli fel vilken klocka du än springer på!Nu bär det iväg en vecka till Nice/Cannes/Monaco. Funderar starkt på att införskaffa en sådan här när jag är där!
![]()
Om jag inte råkar springa på en Batgirl eller GRNR då![]()
Det är faktiskt dags nu! Kör ba!Nu bär det iväg en vecka till Nice/Cannes/Monaco. Funderar starkt på att införskaffa en sådan här när jag är där!
![]()
Om jag inte råkar springa på en Batgirl eller GRNR då![]()