Brukar väl finnas här på forumet runt ~30k relativt ofta.Hej alla,
Jag har sökt efter en begagnad bb58(svart) ett tag nu. Inte riktigt hittat något.
Finns ny på uret för 41500 just nu, jag tycker det låter som en bra deal. Vad säger ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brukar väl finnas här på forumet runt ~30k relativt ofta.Hej alla,
Jag har sökt efter en begagnad bb58(svart) ett tag nu. Inte riktigt hittat något.
Finns ny på uret för 41500 just nu, jag tycker det låter som en bra deal. Vad säger ni?
Vad är det för referens på denna? Jag har aldrig fastnat för Tudors subs (inte Rolex heller för den delen) men den ”tomma” mercedeshanden är fantastisk. 76100?Sista arbetsveckan innan semestern
![]()
Vad är det för referens på denna? Jag har aldrig fastnat för Tudors subs (inte Rolex heller för den delen) men den ”tomma” mercedeshanden är fantastisk. 76100?
Omvärderar min aversion mot vintageklockor i allmänhet enbart baserat på 76100Stämmer! Är en 76100, Lollipopvisaren gör väldigt mycket för helhetsintrycket. Samt att boetten är mer av vintage stuket än nyare modeller.
![]()
Vi vill se mer från din isblåa ocksåÄlskar att tavlan kan gå från mörkblå till att verkligen bli ljusare i rätt ljus
![]()
![]()
Självklart! Här kommer lite bilderVi vill se mer från din isblåa också.
Det är sjukt snyggt med den mörkare skinande blå färgen på index ihop med den ljusare tavlan!Tog en bild så man ser färgen på index lite mer, den är grymt fin!![]()
Håller med helt och hållet, gör hela klockan i mitt tyckeDet är sjukt snyggt med den mörkare skinande blå färgen på index ihop med den ljusare tavlan!![]()
Grattis! En klocka som gärna hade fått sitta på min handled. Får man fråga när och var den köptes?Glad solig Tudor torsdag!![]()
Är det dags efter 3 år att sälja en klocka?Grattis! En klocka som gärna hade fått sitta på min handled. Får man fråga när och var den köptes?
Oj, det här mottogs inte helt rätt. Med att bomba syftar du på 5 trådkommentarer? Varit aktiv i jämn takt i några månader. Frågade dig hur du fick tag på din för att köpa om du missuppfattade min kommentar. Tråkigt men den attityden mot någon som intresserar sig tycker jag - men det är upp till var och en. Ha en fin dag!Är det dags efter 3 år att sälja en klocka?
Du har bombat ut mer inlägg senaste 5 minuterna än vad du gjort senaste året…
Vad jag menar är att när jag, m. fl, loggar in på ks så har man en flock notiser varav majoriteten är från en basicpostare. Ofta ganska meningslösa kommentarer där det uppenbara syftet är att snabbt nå 50 inlägg. Även om just den här specifika kommentaren innehöll mer än:Oj, det här mottogs inte helt rätt. Med att bomba syftar du på 5 trådkommentarer? Varit aktiv i jämn takt i några månader. Frågade dig hur du fick tag på din för att köpa om du missuppfattade min kommentar. Tråkigt men den attityden mot någon som intresserar sig tycker jag - men det är upp till var och en. Ha en fin dag!
Har du kört på band hela tiden eller har du bytt från länk?9 år tillsammans![]()
Mest länk, men slänger på något band ibland. Blir nog gummi över sommaren beroende på hur mycket handledstid den får.Har du kört på band hela tiden eller har du bytt från länk?
Jädra snyggt med bandet matchat mot indexen!
Aldrig sett just den på gummi med ändlänkar. Riktigt bra. Vad är det för rem?9 år tillsammans![]()
Jag köpte halvlänk till Pelagos från unlimitedstraps.Ingen som sitter och trycker på en uncle halvlänk till BB54/BB58 som dom inte använder? Brukar ta sån vansinnig tid att beställa från USA, men kanske får bli så!
![]()