Alltid tudortorsdagVA? Var ju torsdag igår???
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid tudortorsdagVA? Var ju torsdag igår???
![]()
Kanske lite sent på bollen, men jag köpte just en uncle länk till BB41 monochrome och där ingår en halvlänk som jag inte behöver (har en t-fit). Är det samma länkbit?Ingen som sitter och trycker på en uncle halvlänk till BB54/BB58 som dom inte använder? Brukar ta sån vansinnig tid att beställa från USA, men kanske får bli så!
![]()
Ruggigt bra den där!Ena dagen sneglar jag på en 1601a, andra dagen tycker jag denna gör jobbet. Ambivalensen är enorm för mig gällande klockor
![]()
Det där känner man igen. Sedan säljångest och köpångest på det, och rastlösheten haha fyfan. Vill man slippa det måste man väl gå OWG for life med nått.Ena dagen sneglar jag på en 1601a, andra dagen tycker jag denna gör jobbet. Ambivalensen är enorm för mig gällande klockor
![]()
Jo fasen alltså. När du nämner OWG så slår det mig att en datejust från 70/80 kan jag nog checka ut med. Det tror jag nu iallafall, lär ju dock bli träffad av snilleblixten ett par gånger till kommande årDet där känner man igen. Sedan säljångest och köpångest på det, och rastlösheten haha fyfan. Vill man slippa det måste man väl gå OWG for life med nått.
Kör fortsatt med light-blue idag![]()
![]()
Definitivt tool tycker jag, har alltid gillat den. Har ingen erfarenhet av den irl men tänk den i BB58-format på natoJag blir inte riktigt klok på 79730, gör det stålfärgade vridningsinlägget att den känns mer tool-ig eller dress-ig? På den här produktbilden har de ju försökt göra den lite mer butch med ett grönt nato, men flyger det? Kanske? Någon med erfarenhet av klockan som vill bidra med tankar?
![]()
Ser sjukt bra ut på både gummi och Nato. Måste testa!Sista arbetsdagen:
![]()
Nu semester på riktigt, spam:
![]()