Glad TT från Gräfsnäs 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vad fin den är! Hur upplever du tjockleken?
Aldrig varit något problemJäklar vad fin den är! Hur upplever du tjockleken?
Tack! Det är ett tudor textilband i 22mm. De mäter egentligen inte 22mm, nästan direkt krymper de till 21mm så att klämma ihop det lite till va inget problemVad är det för band du kör på klocka? Såg riktigt bra ut.
Jag testade den en sväng i december.Var inne på Krons för att känna och klämma på Ranger Dune 36 men den fanns inte inne, slutsåld. Verkar inte varit jättepoppis här på KS då jag bara sett en i tråden som har den. Någon annan som känt och klämt på den? Intryck jämfört med bilder?
Var inne på Krons för att känna och klämma på Ranger Dune 36 men den fanns inte inne, slutsåld. Verkar inte varit jättepoppis här på KS då jag bara sett en i tråden som har den. Någon annan som känt och klämt på den? Intryck jämfört med bilder?
Var inne på Krons för att känna och klämma på Ranger Dune 36 men den fanns inte inne, slutsåld. Verkar inte varit jättepoppis här på KS då jag bara sett en i tråden som har den. Någon annan som känt och klämt på den? Intryck jämfört med bilder?
På den bilden såg urtavlan riktigt fin ut. Tycker 36an verkar bäras rätt stort ändå, min handled är 16cm så får prova. Svårt med bilder för på vissa som ovan tycker jag urtavlan är perfekt och på andra drar den mer mot kritvit och känns lite ”platt”.![]()
Tror jag ligger på 20cm. Här är 36:an på mig, tyckte 39:an satt bättre när jag provade.
Väldigt svår att fotografera, den där! Vet inte om tavlan jävlas med mobilens vitbalans eller något för det går bara inte att få en rättvisande återgivning av färgen. I verkligheten är den fantastisk. Dune 39 ligger högt på min lista.På den bilden såg urtavlan riktigt fin ut. Tycker 36an verkar bäras rätt stort ändå, min handled är 16cm så får prova. Svårt med bilder för på vissa som ovan tycker jag urtavlan är perfekt och på andra drar den mer mot kritvit och känns lite ”platt”.
Zipp gör jävligt sexiga hjul asså![]()
![]()
Har kört typ hela utesäsongen med min BB58. Dykarur kanske inte det första man tänker på i samband med cykling, men trivs riktigt bra med den på Nato.
Köp! Du kommer inte ångrade dig. Hade själv skaffat ett par om jag inte hade haft mina 303 Firecrest på graveln.Zipp gör jävligt sexiga hjul asså
Är så sugen på 303 xplr till min gravel
Och visst är bb’n bra för cykling
Kan bara hålla med. Är mycket nöjd med mina 303 Xplr SW.Zipp gör jävligt sexiga hjul asså
Är så sugen på 303 xplr till min gravel
Och visst är bb’n bra för cykling
Menar du att länken inte går att korta tillräckligt mycket?Mycket…men som vanligt sitter även denna löst![]()
Han menade nog att den eventuellt är till salu så småningomMenar du att länken inte går att korta tillräckligt mycket?
Nej, flippar-djävulen gör sig alltid påmindMenar du att länken inte går att korta tillräckligt mycket?