We are not the same.Sitter som en champ på armen…det är flipparsjukan som gör att den ”sitter löst”![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
We are not the same.Sitter som en champ på armen…det är flipparsjukan som gör att den ”sitter löst”![]()
Somrig den där, grattis!![]()
Nytillskottet![]()
Tack!Somrig den där, grattis!
TackGrattis
Du kommer inte bli missnöjd![]()
![]()
Va bra den blev på jubbe
Inte ens så du fick prova och ta kort?I Köpenhamn, jagat ”bublebee” hela dagen men ingen som kan sälja…
![]()
Jo jo det fick jag! Dessvärre glömde jag ta bild, men den satt riktigt fint… Hem till ad och ställa mig i kö.Inte ens så du fick prova och ta kort?![]()
Kul att du kunde testa!Jo jo det fick jag! Dessvärre glömde jag ta bild, men den satt riktigt fint… Hem till ad och ställa mig i kö.
Enligt uppgift så byter de hela verket vid service om det är ett in-house verk i klockan. Men andra kan säkert utveckla mer.Är det någon av er som vet om Tudor byter ut hela urverket vid service, eller om det i möjligaste mån repareras i stället? Certina byter ju till exempel ut hela Powermatic 80.611 vid service. Är det samma sak med Tudors Manufacture Calibre MT5402?
När min Pelagos tappade både och tid och hade för kort gångreserv åkte den till Schweiz för åtgärd och kom tillbaka med nytt verk. Så jag tror att du kan utgå från att verket byts ut när det kommer till de modeller som har Tudors egna verk.Är det någon av er som vet om Tudor byter ut hela urverket vid service, eller om det i möjligaste mån repareras i stället? Certina byter till exempel ut hela Powermatic 80.611 vid service. Är det samma sak med Tudors Manufacture Calibre MT5402?