• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_3485.jpeg
TT
😍 Uncle med Tudors spänne? Fan va sugen jag blir på den kombon.

TudorTorsdag med ny Tudor. Som vanligt så hade jag inte testat den innan jag slog till, men jag är positivt överraskad av Pelagos Ultra! Den bärs bättre än förväntat och jag tycker stt den upplevs mindre än den tidigare Pelagos (trots att Ultra egentligen är lite större)
IMG_3697.jpeg

Jag gillar den cremefärgade lumen som ger ett varmare intryck. Länge känt att jag borde testa en LHD.
Ja den ger ett helt annat intryck. Trodde jag skulle störa mig på ”fejkpatina” men det är ju snarare bara en varmare krämvit. En favoritklocka har det istället blivit som jag inte kommer sälja i första tagen!

Pelagos LHD är jäkla fin den med! Kul med roulettedatum😊

TudorTorsdag med ny Tudor. Som vanligt så hade jag inte testat den innan jag slog till, men jag är positivt överraskad av Pelagos Ultra! Den bärs bättre än förväntat och jag tycker stt den upplevs mindre än den tidigare Pelagos (trots att Ultra egentligen är lite större)
IMG_3697.jpeg
Bara hör positivt om den. Även testat o sitter sjukt bra men lite för chunky för mina gossarmar.

Tillbaka
Topp