Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är inget att fundera på, riktigt vass kombo är detUncle med Tudors spänne? Fan va sugen jag blir på den kombon.
Bästa hade såklart vara att hitta en begagnadDet är inget att fundera på, riktigt vass kombo är detInte så dyrt heller
Orginal jubilee för blue lagoonUncle med Tudors spänne? Fan va sugen jag blir på den kombon.
Den passar dig bra!TudorTorsdag med ny Tudor. Som vanligt så hade jag inte testat den innan jag slog till, men jag är positivt överraskad av Pelagos Ultra! Den bärs bättre än förväntat och jag tycker stt den upplevs mindre än den tidigare Pelagos (trots att Ultra egentligen är lite större)
![]()
Satt ju riktigt fint!TudorTorsdag med ny Tudor. Som vanligt så hade jag inte testat den innan jag slog till, men jag är positivt överraskad av Pelagos Ultra! Den bärs bättre än förväntat och jag tycker stt den upplevs mindre än den tidigare Pelagos (trots att Ultra egentligen är lite större)
![]()
Ser topp ut!TudorTorsdag med ny Tudor. Som vanligt så hade jag inte testat den innan jag slog till, men jag är positivt överraskad av Pelagos Ultra! Den bärs bättre än förväntat och jag tycker stt den upplevs mindre än den tidigare Pelagos (trots att Ultra egentligen är lite större)
![]()
Vilken ryker?Dubbelt Tudor Pelagos
![]()
FXD GMT sitter åtminstone helt säkert! Det är faktiskt klockan jag använt mest hittills 2026 och än har jag inte tröttnatVilken ryker?![]()
Jag gillar den cremefärgade lumen som ger ett varmare intryck. Länge känt att jag borde testa en LHD.Dubbelt Tudor Pelagos
![]()
Ja den ger ett helt annat intryck. Trodde jag skulle störa mig på ”fejkpatina” men det är ju snarare bara en varmare krämvit. En favoritklocka har det istället blivit som jag inte kommer sälja i första tagen!Jag gillar den cremefärgade lumen som ger ett varmare intryck. Länge känt att jag borde testa en LHD.
Kolla in Wristbuddys. Har kört på Sub/Sea Dweller/Explorer II senaste åren. Tror @Been testat lite olika från dem på sin BB58Någon som kan rekommendera ett svart gummi till BB58! Gärna en bild om ni själva har det!
Smaken är verkligen som baken. Det är just den skillnaden som gjort att jag har två OG Pelagos, men ingen FXD…FXD har så mycket bättre urtavla än de vanliga Pelagos där lumenplupparna sitter inuti innerringen.
Bara hör positivt om den. Även testat o sitter sjukt bra men lite för chunky för mina gossarmar.TudorTorsdag med ny Tudor. Som vanligt så hade jag inte testat den innan jag slog till, men jag är positivt överraskad av Pelagos Ultra! Den bärs bättre än förväntat och jag tycker stt den upplevs mindre än den tidigare Pelagos (trots att Ultra egentligen är lite större)
![]()