Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då ska du ha en OG PelagosNi med FXDs, hur ofta saknar ni att kunna slänga på ett länkarmband?
Jag rycker mitt hår över Pelagos 39 eller FXDn, då FXDn bör funka för mina handleder något bättre men endast användning av Nato gör mig oroad.
Det där ju Tudors nya klockbox á la 100-årHade en heldag med kidsen på Tivoli i Köpenhamn igår. Ett snabbstopp i legobutiken på vägen ut så fick jag syn på årets julklapp till nåt av barnen
![]()
Har som @Deskdiversthlm kört med gummin från Wristbuddys på mina 58Någon som kan rekommendera ett svart gummi till BB58! Gärna en bild om ni själva har det!
Ser nästan ut som min.Första arbetsdagen avklarad
![]()
Jag har testat wristbuddys, watchwears och vanguard och tycker de är mer eller mindre lika, skulle inte känna någon skillnad när de väl är på.Någon som kan rekommendera ett svart gummi till BB58! Gärna en bild om ni själva har det!
Du verkar hänga med rätt folkDet där att man råkar köpa en annan klocka är ett lustigt fenomen
Jag råkar ut för det hela tiden![]()
Tog en bild som jag redigerade själv och sedan redigerade med AI
![]()
![]()
Du har ju orginalet! Sök……..Blev en ny Tudor, igen…Måste ge denna en chans igen!
![]()
16710 är definitivt bättre! Men de upplevs ändå rätt olika sida vid sida. Finns alltid utrymme för fler klockorDu har ju orginalet! Sök……..
För full transparens så ska jag erkänna att jag gick i liknande tankar för ett par månader sedan men landade snabbt i att 16750 bärs så mycket bättre.
16710 är definitivt bättre! Men de upplevs ändå rätt olika sida vid sida. Finns alltid utrymme för fler klockor![]()
någon måste ju vilja göra sig av med sin Pelagos 39 tycker jag![]()
storiesoftime.com
TT
Suget på nya GMT blir större varje gång jag ser bilder på den. Man har fortfarande inte kommit på om jag gillar gilt eller ej![]()
När det är flippdags pma mig.Blev en ny Tudor, igen…Måste ge denna en chans igen!
![]()