Fantastisk klocka. Färgen är mindre gul i verkligheten, alla som är osäker borde prova den. 36 mm går som en dröm.![]()
![]()
Fick feeling och gick in för att prova den här i 39. Har gjort det förut. Lär göra det igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk klocka. Färgen är mindre gul i verkligheten, alla som är osäker borde prova den. 36 mm går som en dröm.![]()
![]()
Fick feeling och gick in för att prova den här i 39. Har gjort det förut. Lär göra det igen.
Tycker 39an sitter bra på mig. Vet att Reddit babblar om att det är för mycket ”negative space” på 39an men jag ser det inte.Fantastisk klocka. Färgen är mindre gul i verkligheten, alla som är osäker borde prova den. 36 mm går som en dröm.
Alltså detta måste vara en av mina favoriter.
Återkommer till att använda den gång på gång på gång även i normal rotation så stannar den mer än andra på handleden.
![]()
Det är ju för sjutton 100% elfenben från mammutar. Det ser väl alla, eller...?”Jag tar ”Plastiga index” för 58 papp, tack!”
![]()
![]()
Oftast blir det den som ligger närmast på nattduksbordet…![]()
Vissa dagar känns bb58:an som gjuten till outfiten, andra dagar rangern. Men oftast som idag, svårt att välja vilken man ska ha. Det är ju trots all ty idag.
Hur gör ni med många klockor?
Roa sig med att stå och skrika på förbipasserande från balkongen/altanen?Att jobba hemifrån är inte så dumt ibland. Kan man inte tala med kollegor på fikarasten får man roa sig med annat.
![]()
Fy tusan vad bra den är den här. Mycket trevlig klocka sett till dess pris.
Grattis! Sitter som ett smäckNu får man medverka här i tråden igen efter några års frånvaro![]()
Trodde inte den skulle sitta så här bra! Men nu fattar jag vad alla snackar omGrattis! Sitter som ett smäck.
Det är rätt lönlöst eftersom ingen passerar. Man tröttnar fort och fotar klockan iställetRoa sig med att stå och skrika på förbipasserande från balkongen/altanen?
Reddit vet ibland inte skillnaden mellan en penis och ett finger. Ingen anledning att oroa sig för dem.Tycker 39an sitter bra på mig. Vet att Reddit babblar om att det är för mycket ”negative space” på 39an men jag ser det inte.
Grattis - sitter perfekt!! Min ring blev klar i veckan. Är så nöjd att jag valde guld istället för platina. Rödguldet man får i Sverige matchar gulddetaljerna i klockan.Nu får man medverka här i tråden igen efter några års frånvaro![]()
Nygift? Gratulerar!Grattis - sitter perfekt!! Min ring blev klar i veckan. Är så nöjd att jag valde guld istället för platina. Rödguldet man får i Sverige matchar gulddetaljerna i klockan.![]()
Snyggt! Blev ju klockrentGrattis - sitter perfekt!! Min ring blev klar i veckan. Är så nöjd att jag valde guld istället för platina. Rödguldet man får i Sverige matchar gulddetaljerna i klockan.![]()
Tror Krons är en s.k. shop in shop och ingen boutique.Säljs endast hos Tudor Boutiques
Räknas Krons?
Har du någonsin funderat på att stabilisera lumenfyllningen i den sprickande klubban? Inte rädd att den ska fortsätta falla isär, fastna i rörelsen etc.?Glad TT
![]()
Har du någonsin funderat på att stabilisera lumenfyllningen i den sprickande klubban? Inte rädd att den ska fortsätta falla isär, fastna i rörelsen etc.?