Borde väl inte vara särskilt svårt med så fina varianter?TT, försöker även få med frun i klubben
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Borde väl inte vara särskilt svårt med så fina varianter?TT, försöker även få med frun i klubben
![]()
![]()
Som inspiration vill min fru ha denna. Försökte buda hem en nyligen men nådde inte reservationspris. Riktigt fin tycker jag i 30 mm.TT, försöker även få med frun i klubben
![]()
![]()
Sjukt om vi får det innan en blå P39.TT-spaning: Burgundy pelly39 med METAS innan året är slut
Jag vill ha en blå Royal 40 med stavindexSjukt om vi får det innan en blå P39.
Jag satsar högt med mitt bett härSjukt om vi får det innan en blå P39.
Ge oss en blå P39… Sen kan man va klar…Sjukt om vi får det innan en blå P39.
Ca 16cm! Har haft dykare uppe mot 41mm men efter denna inser jag att jag nog aldrig kommer bära något större än 37mm, nog för att lug to lug är viktigare i min mening.
Denna eller BB54 som din favorit?Skönt ute i skogen
![]()
F-n vad snygg klocka jag har![]()
Klart hon skall ha en Royal grymma klockor, detta är frugans senaste klockköp matchar min LD också.TT, försöker även få med frun i klubben
![]()
![]()
Blå BB58. Det är ett mer komplett paket utan att låtsas. En snygg blå dykare.Denna eller BB54 som din favorit?
Stort grattis! Man måste ha en BB i samlingen, annars får man abstinens (vilket jag harNygammal bekantskap (sort of) men att den är röd och lite annorlunda i sin utformning ska bli kul att få lära känna![]()
![]()
Tackar!! Det var lite så jag kände så jag förstår digStort grattis! Man måste ha en BB i samlingen, annars får man abstinens (vilket jag har).
Hade en heldag med kidsen på Tivoli i Köpenhamn igår. Ett snabbstopp i legobutiken på vägen ut så fick jag syn på årets julklapp till nåt av barnen
![]()
Det var väl jag tror jagNågon, minns inte vem, delade detta legobygge här i tråden. Kunde inte släppa det. Tack för tipset!
Tudor Corner House. Våning 2 är en urmakarverkstad. Just nu sitter urmakaren och sällskapar på the old guarded inn med butiksägaren till herrekiperingen på hörnet.
![]()
Det var det ja! Riktigt kul var det. Skitläckert och fullt med roliga detaljer. Tack för tipset! Eller inte tackDet var väl jag tror jag
Kul bygge![]()