Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ni måste släppa dem oftare! Jag brukar lyssna på ett halvt avsnitt när jag sitter i bilen på väg till jobbet. Nu har jag lyssnat på alla avsnitt säkert 5 gånger. Måndag och tisdag nästa vecka är iaf räddad!![]()
Nytt avsnitt uppe nu. Tema Oris.
Foton finns i föregående inlägg.
Länkar finns i första inlägget i denna tråd.
Låter ju underbart! Nästa avsnitt kommer du gilla, i alla fall utifrån ditt användarnamn.Ni måste släppa dem oftare! Jag brukar lyssna på ett halvt avsnitt när jag sitter i bilen på väg till jobbet. Nu har jag lyssnat på alla avsnitt säkert 5 gånger. Måndag och tisdag nästa vecka är iaf räddad!![]()
Det känns som att det kan bli ett avsnitt om SeikoLåter ju underbart! Nästa avsnitt kommer du gilla, i alla fall utifrån ditt användarnamn.![]()
Bidrag skickat!Vill passa på att påminna om senaste tävlingen, missa inte den! Ni har tills nästa avsnitt på er och det kommer nog redan nästa vecka.
Så jäkla bra podd! Brände alla avsnitt när jag körde Stockholm-Sundsvall tur och retur.
Ruskigt kul i tillbehörs-avsnittet när Sam föreslår att man varje dag ska torka av sin klocka med en "snuttefilt", och Yonsson typ bryter samman. "Amen vafan... Seriöst, är du seriös nu?"![]()
Så jäkla bra podd! Brände alla avsnitt när jag körde Stockholm-Sundsvall tur och retur.
Ruskigt kul i tillbehörs-avsnittet när Sam föreslår att man varje dag ska torka av sin klocka med en "snuttefilt", och Yonsson typ bryter samman. "Amen vafan... Seriöst, är du seriös nu?"![]()
![]()
Slappis
Absolut. Har ni frågor så PMa så man kan hålla dem lite hemliga.
Jag är inte med i podden så det inte blir något missförstånd
Kortslutning i hjärnan. Nu korrigerat.Jag är inte med i podden så det inte blir något missförstånd![]()